4.735 visninger
|
Oprettet:
Føde et andet sted end planlagt? {{forumTopicSubject}}
Ja, kom til at tænkte på om man kan føde på et andet syghus end det der er planlagt.
Planen har været længe nu at vi skulle i sommerhus i jydelandet her i uge 30, men hvis jeg nu ikke har født før vi tager af sted, kan man så godt tage at sted eller ville i blive hjemme ?
Overvejer da stadig at tage med, da det er noget vi altid gør og mødes med jyderne i familiene, mens vi er der over. Og det ikke er sååå tit vi besøger dem eller omvendt.
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
Havde termin i mandags d. 11
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
apr 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 199
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
De ville aldrig afvise dig, men det er hverken smart for dig eller BEBS.
Ellers ka DU gøre det at du ringer til det hospital du går på nu, og be om at få lov at hente en kopi af din journal, så du har den ved hånden i tilfælde af.! Men jeg var ikke taget så langt væk hvis jeg var gået over termin, så vente til jeg havde født eller vente et år..!!
Der er jo os det med transporten hjem, bebs må jo ikk side i autostol så længe, du har ikke tøj, lift bleer og andet ved hånden, og det kan godt være det bliver lidt en kaotisk start for lille nu hvis i er så landt væk hjemmefra.
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 22 Svar: 539
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Stod og skulle et eller andet omkring min temrin og min JM sagde det kunne jeg bare gøre, og hvis jeg så gik i fødsel måtte jeg jo bare tage på nærmeste syghus (: -Blev dog hjemme for min mormor limede mig nærmest til sengen for at undgå jeg tog afsted haha xD
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
Men førder du nu om et par dage, så synes jeg ikke der er noget i vejen for at tage afsted
Føde et andet sted end planlagt?