{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.603 visninger | Oprettet:

at blive sat i gang {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg blir sat i gang mandag morgen.
Jer som er blevet sat i gang. Hvordan vil i beskrive den situation? Og hvor længe skulle i vente, før der skete noget?

Har en søster som synes det var ubehageligt. Og med hende tog det to døgn første gang, inden knægten var ude, og et døgn med nr 2.

Synes i det var ubehageligt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at blive sat i gang
  • #1   11. feb 2012 jeg synes ikk, blev sat igang med pille mandag aften og fødte tirsdag aften.

  • #2   11. feb 2012 med laura sku jeg sættes igang mandag morges men fødte så søndag aften så håber du også kan nå det smiley

  • #3   11. feb 2012 Okay. Ja håber også trunten kommer inden. smiley

  • #4   11. feb 2012 Jeg synes heller ikke. Jeg blev sat i gang torsdag morgen og født fredag morgen.

  • #5   11. feb 2012 Jeg blev sat igang 41+0 med ballonkarteter. Det var ikke godt til mig og måtte fjernes efter 6 timer pga smerter og voldsomme veer. Dagen efter fik jeg stikpiller, og næste morgen tog de vandet efter jeg havde haft veer hele natten. Jeg fødte så om aftenen 41+2

  • #6   11. feb 2012 Jeg synes det var ubehageligt, fik en den første stikpille kl. 08.00 da jeg var 42+1 og fik veer med det samme men der skete intet, så fik en stikpille igen kl. 18.00 hvor jeg dog havde meget kraftige veer.
    Kl 23.30 gik mit vand men jeg var stadig ikke åben, og havde altså haft meget kraftige veer i over 10 timer nu. (nogle får meget kraftige veer ved stikpiller)
    Jeg kørte så på sygehuset k. 23 og det endte så med akut kejsnersnit da min datter havde det meget dårligt og ikke kunne vente med at komme ud, da var jeg kun 1½ cm. åben nemlig.
    Hun kom til verden 01.45

    Jeg vil aldrig sættes igang igen, men ved jo at det kan blive nødvendigt.


  • #7   11. feb 2012 Jeg synes kun ventetiden var træls ;

    Ved min ældste fik jeg 1 stikpille onsdag uden særlig resultat. Igen torsdag fik jeg 2 og en hindeløsning - en smule veer, men ikke noget slemt. Fredag formiddag kunne de endelig tage vandet og jeg fødte kl 1907 efter vedrop og epi. Synes ikke det var slemt, men ventetiden var hård psykisk.

    Med min yngste blev jeg sat igang torsdag med en pille der skal sluges (dejligt at blive fri for stikpillen!!) det fik jeg lidt veer af, men ikke værre end de snydeveer jeg ellers havde haft. Fredag fik jeg hindeløsning og to piller. Her fik jeg en del veer som gjorde nas, men det ik i sig selv igen. Lørdag formiddag tog de vandet og kl 1542 fødte jeg med vedrop og epi. Det var slet ikke slemt, da jeg havde været igennem nøjagtig samme forløb før. Denne gang var det dog nemmere, for jeg kunne bedre arbejde med kroppen end sidst.

    Begge gange sat igang 41+0 og har fået to dejlige tøser smiley


  • #8   12. feb 2012 Syntes det var utrolig ubehageligt havde fra en time efter stikpillen blev lagt konstante tabelet veer og åbnede mig overhovedet ikk så de besluttede kl. 23.45 at jeg skulle ha smerte stillende til at tage tabelet veerene og så starte op dagen efter på en ny omgang med stikpiller men en time efter jeg fik smertestillende(morfin) kom jordmor og undersøgte mig for at se om jeg skulle blive på fødegangen eller om jeg skulle op barselsgangen og sove til dagen efter.
    Men da jordmor havde lavet en indvændig undersøgelse konstaterede hun jeg var 10 cm. åben men vandet stadig ikk var gået så hun kaldte hjælp og vandet blev taget og fik lagt ve-drop da mine egne veer aldrig begyndte selv og kl. 03.59 blev min datter født med et klip da hendes hjerte lyd forsvandt..


  • #9   12. feb 2012 Jeg blev sat igang tidligt lørdag morgen og 2min efter jeg havde fået stikpillerne gik mit vand smiley Han var ude 11 timer efter smiley

    Jeg fik afvide at jeg ikke skulle regne med at føde samme dag smiley Og da mit vand gik troede hun ikke på mig smiley


  • #10   12. feb 2012 Først gang fik jeg stik pille ved en 13-14 tiden og kl. 18 om aften havde jeg regelmæssig veer men de gjorde intet så kl. 03 fik jeg jagt epi og fik lov at sove og kl. 06 fik jeg veedrop og kl. 11.05 var hun født.

    Nr 2 fik jeg tirsdag en hindeløsning som de var sikre på ville hjælpe, onsdag morgen kørte jeg ind og blev sat igang, var så åben at de kunne tage vandet men da jeg kl. 11 stadig ikke havde fået veer fik jeg veedrop kl. 12 og kl. 17.05 er hun født.
    Jeg synes ikke det var ubehageligt.
    Men at få veedrop skulle jo gøre mere ondt end alm veer


  • #11   12. feb 2012 Jeg fik en oral tablet kl 10 og en igen kl 16, kl 19 fik jeg lidt murren og følte lidt sivende vand..
    Kl 02.30 tog de vandet og kl 7.33 er axl født..
    Synes overhovedet ikke det var ubehageligt


  • #12   12. feb 2012 Jeg blev sat i gang med min nr 3
    Jeg fik lavet en ballon udviddelse om aftenn og komind og fik prikket hul på vandet om morgenen, da der ikke skete noget mere fik jeg vedrop og pga ve droppet fik jeg MEGET voldsomme veer (udvidded mig fra 4-10 cm på 1/2 time mener jeg det var) så det gjorde meget ondt, men ellers var det en ok oplevelse


  • * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #13   12. feb 2012 Jeg sys ikke det var ubehageligt.

    Fik taget vandet og fik ve-drop - ventende ca 5 timer før presseveerne kom. Og 6-7 timer efter vandet var taget kom Milla. Imellemtiden lå jeg og hvilede mig (kl var over midnat) og havde fået epidural.


Kommentér på:
at blive sat i gang

Annonce