{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

av av i underlivet {{forumTopicSubject}}

Nu ved jeg godt at jeg skriver og spørger om mange ting... håber ikke folk herinde bliver træt af mig... smiley

Men jeg er ret tæt på min termin(20/11) og jeg er begyndt at få mange smerter i mit underliv... han har sat sig fast og kan mærke når han mosler rundt derinde og dernede... men mit spørgsmål er:

Kan man få veer nede i selve skeden?
eller hvor sidder de normalt?
jeg har mange pluk veer og de kan virkelig mærkes...

Håber nogle vil svare på mit "dumme" spørgsmål

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  av av i underlivet
  • #1   9. nov 2008 når man får veer (eller da jeg fik) var det hele maven der spændte, du er ikk i tvivl om når det er ver og ikke plukveer..

og lige en lille indskydelse..
    der findes ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar ;O)

• #2   9. nov 2008 Jeg var afsted på fødegangen i torsdags og der sagde hun ingenting om mine smerter... Men at han sad på en nerve... men de smerter jeg har haft i dag, er ikke de samme som jeg havde torsdag... det føles som om at han selv er ved at udvide udgangen og så samtidig, får jeg nogle "stød" dernede... det føles lidt mærkeligt... jeg tror ikke jeg er ved at gå i fødsel... men undre mig bare lidt over hvad det kan være...

• #3   9. nov 2008 * Sonne & Skønne Noah *
    hehe ja det er rigtig nok, men nu har jeg bare lavet en del indlæg her på det sidste, så føler mig lidt "dum" når jeg laver endnu et indlæg... men man skal jo også spørge for at få svar... smiley

• #4   9. nov 2008 jamn så kommer jeg lige med en mere;
    hvis man ikk spørger får man intet svar.

vi er alle uvidne som første gangs fødende, kan da selv huske de sidste uger inden min termin,,,,

• #5   9. nov 2008 hehe ja jeg har skevet meget herinde... men håber også på at der snart sker noget... for gider sgu ikke mere nu...

• #6   9. nov 2008 ikke lige nu hvor jeg sidder... men rejser jeg mig og går, så ja, så har jeg ondt... og min mave er fuldstændig hård som sten... det er ret ubehageligt... men det følger jo med til at skal ahve et lille barn... hehe

• #7   9. nov 2008 Istedet for at oprette et nyt indlæg, så spørger jeg lige (igen) her...

Hvornår vil JM "pille" for at sætte det igang? vil de have at man er gået over tiden eller kan man få dem til det inden termins datoen?
    For må nok være ærlig og sige at nu kan jeg snart ikke holde til mere... valter mere end en pingvin og har de mest trælse smerter i både mave og underliv...
    ja som sagt er min termin den 20, så jeg er nu 38 + 3 og skal til JM på tirsdag for sidste gang...

• #8   10. nov 2008 Jeg var til fødselsforberedelse og jm siger at man først sidder folk i gang hvis de går 14 dage over tid eller hvis der er noget galt.. ikke "bare" fordi vi ikke gider at vente mere selv om vi føler os som en omvandrende flodhest.. smiler

• #9   10. nov 2008 Jeg var til jm da jeg var 40+1 for sidste gang, og der ville hun ikke pille..
    da jeg var 41+2 skulle jeg til undersøgelse, det var en fredag, og der ville de ringe om mandagen og give min en tid til jeg skulle sættes igang..
    da jeg var til undersøgelsen pillede ham lægen, og om natten gik min fødsel igang..

• #11   10. nov 2008
    hmm.. der er så mange som siger at man ikke er i tvivl om det er rigtige veer... men jeg rendte altså med veer i flere dage, som jeg bare troede var plukveerne som var blevet meget kraftige...

• #12   10. nov 2008 Danila - når du går i fødsel og har veer i fødsel, så er du ikk i tvivl, jeg havde veer 2 gange hvor de gik i sig selv, og da jeg så gik i fødsel, altså vandet begyndte at sive, så var jeg ikk i tvivl om at nu var det nu..
    det var jeg de to første gange jeg havde veer..

• #13   10. nov 2008 Sonne

nej altså selve presseveerne var jeg ikke i tvivl om... men det er stortset osse det eneste... selv da vandet gik, troede jeg at jeg havde diarre...

• #14   10. nov 2008 Danila - jeg nåede ikk presseveerne, kun alm veer da jeg ikk åbnede mig mere end knap 6 cm på 17 timer fik jeg kejsersnit..

• #15   10. nov 2008

Sonne...

okay... tror jeg havde de der veer når man går i fødsel, i et kvarter før presseveerne begyndte... så nåede nok ikke rigtigt at være sikker... min fødsel tog kun 1½ time...

• #16   10. nov 2008 Danila - så det derfor tror jeg, for jeg havde som skrevet tidligere veer 2 gange, en gang i 37. uge og 1 gang i 39. uge, men fødte først 41+3..
    vandet gik 3.31 om natten og Noah kom ved kejsersnit 20.57...
    så jeg var i fødsel mange mange timer, da vi kom på fødegangen kl. 7 ca, der fik jeg a vide der ville gå max et par timer så havde jeg født, men der fik vi så alle sammen en lang næse..

• #17   10. nov 2008 Sonne

heh ja... aftenen før jeg fødte, var der en jordemoder inde for at sige at jeg skulle ligge helt stille, fordi de gerne ville ha at jeg ventede mindst en uge med at føde... men sådan gik det ikke lige...

• #18   11. nov 2008 hehe, hun havde sin egen mening den lille pige..
    hvor Noah var for doven, han gad først da han bev presset.. haha..

en rigtig typisk mand, nyder godt af spa og roomservice...

Kommentér på:
av av i underlivet

Annonce