{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

Hjælp!! Hvad skal jeg gøre? Ringe til fødegangen?? {{forumTopicSubject}}

Det startede med slimprop og tegnblødning gik kl. 7 imorges, og derefter havde jeg meno smerter + plukkeveer hver 6-7 min varighed ca. 50 sek., de smerter kommer så fortsat med samme varighed men nu med 4 min mellemrum.. Har så mange gange fået af vide at hvis det er rigtige veer så er man ikke i tvivl, men jeg er lidt i tvivl, skal jeg ringe eller skal jeg vente og se tiden an??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp!! Hvad skal jeg gøre? Ringe til fødegangen??
  • #1   24. aug 2012 Er du i tvivl, så skal du ringe.. smiley

• #4   24. aug 2012 Det lyder da som veer, jeg synes du skal ringe så kan du da om ikke andet blive beroliget lidt, og få at vide om du skal komme ind eller vente og se tiden an smiley

• #5   24. aug 2012 Syntes du skal ringe ind og høre dem ad, held og lykke med det hele

• #7   24. aug 2012 Ring smiley Held og lykke

• #10   24. aug 2012 Jeg var også i tvivl for det gjorder ikke ondt meb de kom med de intervAller og efter et par timer blødte jeg så tænke jeg heller måtte ringe og var sørme 5 cm åben

• #11   24. aug 2012 Det kan godt være veer.. Mine var som du beskriver, helt ind til jeg var 8-9cm åben.. Ring til FG, så er de i det mindste forberedte på at du nok snart kommer.. smiley

• #12   24. aug 2012 Mine kom med 5-6 min og varede 50 sek og det var nok til de gerne ville se mig .

• #15   24. aug 2012 Så nu har jeg lige ringet til FG, hun mente at det bestemt var optakt til noget, men sagde at jeg skulle se tiden an og slappe af..
    Grunden til at jeg er lidt i tvivl er fordi min mor har beskrevet alle sine 3 fødsler som hurtige og noget der bare skulle overståes, og hendes den første fødsel startede sådan her og nr. 2 der vidste hun slet ikke at hun var i fødsel og blev sendt direkte på FG og nr.3 tog 3 timer..

• #17   24. aug 2012 spændende smiley lyder som da jeg gik i fødsel med min datter.. jeg endte med at føde hjemme midt på stue gulvet smiley det hele tog 1 time.. fra allerførste ve til hendes far selv tog imod hende smiley

• #19   24. aug 2012 Amalie - Nej det var godt nok min anden men min den første fødsel tog hellere ikk mere end 2 timer, så jeg er bar en hurtig fødere som jordmoderen kaldte det hehe smiley

• #20   24. aug 2012 Mit startede på samme måde og var os selv i tvivl da der var 3 4 min i mellem tænkte jeg at jeg ikke turde tage chancen så ville tjekkes ingen troede jeg sku føde da jeg kom var jeg 9 cm åben man kan sagtens tage fejl (; held og lykke med det ihvettfald smiley

• #23   24. aug 2012 Øv øv, godt nok er veerne blivet mere hæftige, men knap så regelmæssige..

• #24   24. aug 2012 Jeg var i tvivl om jeg havde veer. Troede ikke det var noget særlig andet end optakt. De havde ikke så meget at lave på Skejby den dag så de tog mig ind til tjek og vupti jeg var 5 cm åben.... Så man kan sagtens være i tvivl, held og lykke smiley

• #26   24. aug 2012 Du kan sagtens være i tvivl og er du det så ring ofte til fødegangen, og insistere på at komme ind til tjek.

Jeg kan prøve at skrive om min fødsel ( første barn) Det startet natten til tirsdag med tegnblødning som blev ved om formiddagen, ringet til fødegangen og fik at vide at hvis ik det var stoppet efter 2 timer skulle jeg komme ind til tjek, det stoppet så men kom igen om eftermiddagen kl 19 startet veerne med 12 min imellem, kl 22 er der en enkelt hvor der er 5 min imellem ellers var der 7-9 min imellem. ringer igen og får at vide at jeg skal få sovet for måske skulle natten bruges til noget andet.
    jeg går i seng men veerne går i sig selv igen 1-2 veer i timen natten igennem. vågner så kl 6.30 og har kvalme knækker mig to gange og lægger mig så på sofaen.kl 7.45 vælger jeg ik tage et bad for at varme min lænd, må dog lige støtte mig til en stol på vej ud. her er der mellem 8-10 min mellem veerne. efter et bad vælger jeg igen at ringe for om ik bare at få et tjek, jordmoderen mener dog ik at det er nu da der stadig er tid mellem veerene, men hvis jeg har det bedst med det kunne jeg bare komme ind til tjek. 8.15 min kæreste siger så at han lige vil hoppe ud af arbejdstøjet igen og så lige snuppe et bad, siger til ham at det så skal gå lidt tjept, mens jeg venter på ham er mine veer ik så slemme og på vej på fødegangen opdatere jeg min mor over sms. da vi ankommer til fødegangen 9.15 var jeg fuldt åbnet og havde født 10.23.

Så hvis jeg havde ventet til der var 4 min imellem havde jeg født hjemme, inden jeg gik i bad havde jeg pres veer.

• #27   24. aug 2012 Stadig ikke noget nyt, veerne er blevet meget mere nivende og tager pusten noget fra mig nu, men de svinger vildt i hyppighed nu, det er lige fra 3 min til 10 min.. Vil prøve at hvile mig lidt imellem nu..

• #28   24. aug 2012 Forresten så er jeg blevet i tvivl om hvordan jeg måler længden af veen, for når den starter niver det vildt til men når det så efter 50sek så niver det ikke mere men maven er stadig hård..

• #29   24. aug 2012 Jeg vil ikke satse for meget på de minutter da jeg sad i bilen mod fødegangen sprang minutterne os fra 3 til 7 og som sagt var jeg 9 cm åben men håber du kan nå at hvile dig inden noget sker held og lykke med fødslen (;

• #32   24. aug 2012 Hehe sidder også her og venter spændt efter hvad der sker smiley

• #33   24. aug 2012 Vild belastende at de starter regelmæssige i 5 timer og så pludselig ikke er det mere, det gør ret så ondt men kan godt holde det ud, så nu er jeg gået i seng og håber på at få sovet en god slat timer og så ordner vi det imorgen smiley hvis det bliver ved med den her stil natten over og imorgen tidlig så får de et kald igen på FG og så vil jeg godt lige tjekkes..

• #34   25. aug 2012 Update.. Har været på FG og alt så fint ud jeg er 2-3 cm åben så er sendt hjem med pernodil og en sovepille.. Så GODNAT smiley

• #36   25. aug 2012 Jep jeg fik sover og nu er det som om at det er stoppet smiley øv øv øv, har veer men med lang tid imellem, har været ude og gå en lang tur, men det går ikke rigtig igang igen.. Øv øv øv..

Kommentér på:
Hjælp!! Hvad skal jeg gøre? Ringe til fødegangen??

Annonce