{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vand i føder og ben efter aks
  • #1   10. dec 2012 Mit var helt væk ca to uger efter smiley evt få akupunktur mod det, det hjalp her og sov med benene let hævet

• #2   10. dec 2012 Tror osse mig var væk efter fjorten dage kan huske jeg var på sygehuset og en morgen jeg vågnede og så mine fødder tænkte Gud hvor har du lækker tær og fødder så på dem længe og tænkte bare wow tænkt sig man kan blive så glad for se sine egne ben og fødder igen he he men ja hæv dine ben så de ligger over hjerte højde og drik masser vand og tag fødderne op flere gange om dagen lave vene øvelser vrik med fødder op og ned flere gange om dage ..

• #3   10. dec 2012 Hvis det er meget ekstremt kan støttestrømper hjælpe de kan købes i Matas. Min søster havde elefant fødder og fået tvillinger der havde lidt start spise problemer. så hin havde ikke så mange muligheder til at smide fødderne op der gik vel 3 uger før de var normale igen.

• #4   10. dec 2012 efter en uges tid forsvandt mit..

• #6   10. dec 2012 Mn kan osse få fly støttestrømper de strammer ikk så meget og dem skal du ikke have gemmen læge/ bandagist det skal nogen ved støttestrømper

Kommentér på:
vand i føder og ben efter aks

Annonce