{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

orker ikke mere... {{forumTopicSubject}}

Jeg orker ikke at være gravid mere!
Jeg har i forvejen dårlig ryg, har døjet med bækkenløsning i et par uger nu. jeg har vand i mine fødder og ben døgnet rundt, i mine hænder om morgenen. jeg vågner hver gang jeg skal vende mig fordi maven er så tung at jeg ikke kan vende mig uden at sætte mig op. jeg skal tisse 400 gange om dagen og flere gange om natten. jeg har halsbrænd og er begyndt at få kvalme igen og så er jeg træt konstant,, har fået 1000 strækmærker på maven jeg troede lige jeg kunne slippe for dem, men nej! for en uge siden kom de.. æv æv.. og ikke nok med det har min jordemoder sagt at hun håber jeg snart føder fordi hun synes det er et meget stort barn jeg render rundt med og for min egen skyld er det bedst hvis jeg snart får ham ud.. jeg har godt nok ondt af mig selv, men synes også jeg har grund til det. jeg har termin på søndag så nu be'r jeg til at jeg ikke går over tid... er der andre der er trætte af at være gravid, eller er det kun mig? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  orker ikke mere...
  • #1   17. aug 2009 Du skal da bar være mega glad for du er gravid smiley

Sikker på det bliver en super smuk lille babs du får dig smiley
    Hamre mega mange gange tillykke herfra:D

• #2   17. aug 2009 -det håber jeg der gør, min familie er kommet med så mange gode ideer om hvordan vi får ham ud, bla kejsersnit med brødkniv smiley

-tak for det smiley

• #3   17. aug 2009 Kenny + Fie
    Kender udemærket følelsen..... Var ved JM d. 5 august og fik skønnet pigen til at veje ca 3400g og fik ligesom dig at vide hun er en meget pæn str og hun sikkert vil ligge i den høje ende af vægtskalaen..... Jeg går også og venter på jeg snart går i fødsel..... Vi vil så gerne se hende komme til verdenen.....

• #4   17. aug 2009 Grete (termin d. 20/8-09)

jeg var til jm for 10 dage siden og der sagde hun 3500 måske lidt mere, men hun siger bare det er et godt tegn han er så stor smiley

• #6   17. aug 2009 Hvis jeg skal være ærlig tror jeg alle gravide kommer til et sted hvor de bare får nok .. Det gjorde jeg ihvertfald !

Men ligepludselig får du veer og så skal du føde .. Så går der noget tid .. Og så kan du godt begynde og savne det hele .. smiley det gør jeg ihvertfald ... hehe .. Noget af det ! smiley

• #8   18. aug 2009 Åh jo jeg kender skam også følelsen... Havde termin d. 12/8 og der er stadig ikke sket noget... Maven trykker efterhånden så meget på hele understellet at man ingenting kan jeg kan ikke sidde ligge eller stå for længe uden det gør ondt... Var hos jm idag, håbede hun kunne fortælle mig at jeg var ved at åbne mig da jeg igår havde lidt tegnblødning, men jeg har slet ikke åbnet mig endnu...
    Nu skal vi scannes på tordag for at se størrelse og fostervands mængde og så skal vi snakke evt igangsættelse.
    Der er dog et par positive ting ved det, jeg får lov at se lille manden på skærmen på torsdag og jeg ved med sikkerhed at der MAX går 9 dage mere smiley
    Men ja min jm sagde også at vi bare skulle nyde hinanden med god mad og hygge indtil der sker mere smiley Bare lidt svært når man er så utålmodig som jeg er...
    Prøver dog hele tiden at sige til mig selv at han kommer når han og jeg er helt klar til det....

• #9   18. aug 2009 Jeg vil give Camilla ret!! ..
    - Jeg var også utålmodig til sidst dengang, og jeg fødte heldigvis 3 dage før termin, tror det var fordi vi flyttede og rendte rundt HELETIDEN!! ..
    Men som Camilla siger NYD den sidste tid med manden hvor I stadig kun er jer 2.. Og NYD maven, fordi man kommer til at savne det, RIGTIG meget!! ..
    Var sikker på at jeg ALDRIG kom til at savne maven og det at være gravid, men når du først har født og tænker på det, kommer man pludselig udover AAAAALT det negative i graviditeten, og så kommer man virkelig virkelig til at savne det...

• #10   18. aug 2009 jeg føler godt nok med jer der er over termin... jeg gik selv 10 dage over tid, og det er bare et helvede uden lige, for man har ikke mere en dato og forholde sig til....

Krydser for der snart sker noget hos jer alle...

• #11   18. aug 2009 husker godt følelsen ,eller jeg havde mine perioder .
    kan dog kun sige at du skal være glad for du ikke kaster op også, jeg knækkende mig hver morgen fra uge 4 og indtil dagen efter fødslen, så stoppede det heldigvis :P!

så har du noget at glæde dig over - at du ikke også kaster op.. smiley

• #12   18. aug 2009 Det virker bare ikke..... Vi har haft hyggetime hver dag siden uge 38 så den holder ikke stik.... det sker når kroppen føler sig klar til fødsel og ikke før....

• #13   18. aug 2009 Bettina - det er videnskabeligt bevist at sæd indeholder et stof som også findes i de stikpiller man får ja, men det er også videnskabeligt bevist at sex som sådan ikke hjælper med mindre kroppen selv er klar på fødsel, og moden nok til det....
    oven i det skal der vist nok 6-8 ladninger sæd før end det har samme mængde af det stof som også findes i stikpillerne...

• #14   18. aug 2009 Sonne så mange gange tror ikke lige mig eller manden for den sags skyld kan klare.... Så skulle man starte fra tidlig morgen til sen aften...... Avs.... smiley

• #15   18. aug 2009 Grete - ja menlige lige præcis, så derfor ja, det er videnskabeligt bevist at der er et stof i sæd som det også er i stik pillerne, men mængden er ikke stor nok...

• #16   18. aug 2009 Sonne eller også skulle det jo også være en ordentlig ladning mændene skulle komme med.... smiley

Nej vi tager det bare stille og roligt andet er der jo ikke at gøre, selvom det er trist så tæt på datoen og flere siger, jamen har du ikke født endnu... Næ siger jeg bare med smil på læben, hun har det for godt derinde..... smiley

• #17   18. aug 2009 Hehe..... ja, men hold da op en ladning hvis det skulle svare fra 6-8 ladninger... er ikke sikker på jeg havde lyst til at opleve det.. griner...

Det sjovt folk mener man skal ha født FØR ens termin.... vent dog til datoen inden man begynder at spørge om folk har født.. hihi...

• #18   18. aug 2009 Sonne heller ikke mig..... Og ja stakkels os kvinder hvis vi skulle ligge krop til det.... Gg

Ja det er sjovt som folk skal være sådan.... Jeg har her på det sidste haft en del plukveer især søndag og igår, der bed lidt i underlivet men ikke nævne værdigt som så, men ringede ind på svanger og de sagde, ja når de begynder at bide rigtig så er det FG du skal ringe til.... Men hende Jm sagde det sagtens kunne være optakten til det snart vil gå gang, meeen kunne også være uheldig det gik i sig selv igen.... Imorgen skal jeg til JM tjek, også må jeg se hvad hun siger, hvia altså jeg ikke får det ligeså slemt igen her til aften....

• #19   18. aug 2009 Åhhhhh.... hvor jeg bare husker det.... pyyyyyha....

• #20   18. aug 2009 7-8 gange ? hold da op ..

Her var en gang nok 6-7 timer senere gik mit vand smiley

Kommentér på:
orker ikke mere...

Annonce