{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

mens efter pks {{forumTopicSubject}}

Hej

Fik pks for 14 dage siden, og stoppede stort set med at bløde midt issidste uge. Så i går skulle kæresten og jeg prøve det der sex halløj, men da han trækker sig ud er der virkelig meget gammel/mørk blod ud over det hele. Blev selvfølgelig rigtig forskrækket, med havde over hovedet ikke ondt. Efter et bad stoppede det igen. Men i går aftes begyndte jeg at bløde frisk blod og har i nat været rigtig øm i lænden. Kan det være mit mens der allerede er tilbage?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mens efter pks
  • #1   28. jan 2013 Ja men man siger jo normalt at man først må have sex efter 8 uger.

Jeg fik også kejsersnit og mit stoppede også efter 14 dage næsten, for så at begynde lidt igen, og igen.. det stoppede meget hurtigt med det der voldsomme blødning. 3 dage tror jeg og så blev det til nærmest intet.

Men så fortsatte det der "næsten intet" også i de 6-8 uger. Fordi der hele tiden kom lidt mere. Det er jo et stort sår derinde, så pas lidt på dig selv smiley

• #3   28. jan 2013 Har ikke fået noget af vide om at man ikke måtte ha sex?

Men tænkte nu mere om blødningen kunne være mens, efter som at det er frisk blod og ikke det der mørke klumpede noget.

Kommentér på:
mens efter pks

Annonce