{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Puha alle de tanker :-/ {{forumTopicSubject}}

Først det posetive:

Jeg er nu 30+0 idag, hvor er det bare vildt at der er 9-10 uger til jeg får hende i armene.

Også det knap så posetive:

Da min moderkage jo ligger lavt så er det ikk sikkert at jeg må føde selv, Jeg skal til scanning her d. 1. juni, hvor jeg får at vide hvordan den ligger.

Hun er blevet skønnet til at være for lille, hun ligger under "normalen" men at hun følger hendes egen kurve, Men jm på sygehuset sagde samtidig at eftersom at jeg ikk er ret høj (166cm) Så gjorde det ikk noget. Men okay jeg vil egentlig heller ikk føde en 4kg tøs.

Efter at have været på sygehuset igen søndag der fik jeg at vide at jeg skulle hjem og ligge og aflastes fuldstændig men det er fandme svært når kæresten er pædagog og arbejder fra kl 12 til 17 og først er hjemme kl. 17:30. Så jeg er tvunget til at hente Malthe i dagpleje og have ham alene om eftermiddagen mens maden skal laves.

Jeg har mange plukveer og nogen gange småveer (men der er ikk en skid når jeg kommer ind på sygehuset)

Jeg har lige været i behandling for blærebetendelse, men 4 dage efter behandlingen er afsluttet har jeg stadig spor i urinen og de ville så have mig i en 10 dages behandling men det endte med at min urin blev sendt til dyrkning og ville blive ringet op hvis jeg skulle i behandling igen. men har ikk hørt noget, så går ud fra at der ikk er noget.

Jeg fik samtidig at vide at jeg ikk har BL men at det måske er musulaturet der er ømt efter min scooter ulykke for 3½år siden, men hun var ikk sikker, så hun kunne ikk sige hvad den endelig grund er til mine smerter og plukveer.

Undskyld at det blev så langt.

Også overvejer jeg at få pks pga mine smerter og min JM sagde at med de smerter jeg har er der ikk mulighed for at få lov til at føde på ryggen, det var den eneste måde jeg kunne ligge på under preseveerne da jeg fødte Malthe. og for at være helt ærlig har jeg ikk lyst til at ligge med konstante smerter i flere timer.

Det fylder bare så forbandet meget i mit hovedet at jeg bare ønsker at gå i fødsel nu så jeg kan få hende ud. (ved godt at hun har bedst af at blive, og at det ikk kommer til at ske)

Bine - Som har pisse ondt og bare ikk kan overskue en skid.

Tak fordi at i læste med så langt.

Havde bare brug for luft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha alle de tanker :-/
Kommentér på:
Puha alle de tanker :-/

Annonce