{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kejsersnit
  • #1   1. feb 2013 Jeg er nok en kylling jeg blev i sengen indtil om aften men sad med min datter så ved ikke om jeg kunne komme ud hurtigere smiley
    Men allerede dagen efter løftede jeg selv rundt på Sara og gjorde alt selv dog var op i sengen og ud af den ikke det fedeste + grine/hoste er total no go smiley


  • #3   1. feb 2013 Jeg var indlagt 26,5 timer.... Var oppe efter 6 timer og gik rundt og sådan.... Jeg tog smertestillende i 2-3 dage, og derefter mærkede jeg intet...
    Hoste skulle foregå stille og roligt, men kunne nu sagtens grine smiley


  • #5   1. feb 2013 Jeg fik semi akut kejsersnit sent om aftenen, så var oppe og gå igen næste morgen.. Var indlagt ca 3½ døgn, pga lidt problemer med at Bastian ikke ville tage fat når jeg sku amme.. Tog smertestillende 4-5 dage de sidste 2 dage dog kun pinex efter behov.. Havde dog behov for lidt smertestillende efter en uges tid, da jeg valgte at trodse vejledningerne og støvsugede.. Det må man nemlig ikke de første 4-6 uger efter ks ifølge Sydvestjysk Sygehus i Esbjerg..

  • #6   1. feb 2013 Jeg fik pks om morgenen og var ude af sengen om aftenen + jeg gik rundt om natten. fik smertestillende 2 dage efter og var smertefri 7 dage efter hvor klipsene blev fjernet!

  • #7   1. feb 2013 Fik pks mandag, fik ikke lov at komme ud af sengen da der ikke havde været gang i mit kateter. Kom ud dagen efter og havde stærke smerter kunne ikke tåle det morfin jeg fik og kastede op i lange baner, meget lidt fedt med et stort sår på maven. Blev ved med at ha smerter, så blev sendt til scanning for kontrol af indre blødninger, det var der ikke. Kom hjem efter 6 dage fortsat med stærke smerter, men stoppede med smertestillende efter halvanden uge. 14 dage efter indgrebet fik jeg pludselig høj feber og begyndte at styrt bløde (virkelig voldsomt). Blev sendt på gynækologisk ambulatorium og blev scannet. Der stod en masse blod i min livmoder og den havde ikke trukket sig nok sammen, det havde givet infektion i underlivet. Kom på penicillin og fik det straks bedre og smerterne forsvandt.

    Så for mit vedkommende var det bestemt ikke den bedste oplevelse, men det er jo meget forskelligt. Lidt ligesom to fødsler ikke er ens, så gælder det samme for kejsersnit:-). Selve kejsersnittet var sket ikke slemt og følte mig i rigtig gode hænder:-) pøj pøj med det.


  • #8   1. feb 2013 Jeg fik aks om natten og var i sengen i to dage holdte kun Emma kort a flere gange om dagen, kom endelig op og gå men var fuld af smerter i over en uge og så gik der betændelse i min bughule pga de ikk havde syet mig ordenlig sammen så fik 4 ex operationer og 8 dage mere på sygehuset. Og spise smerte medicin i 1.5 mdr efter og har lige overstået min arvævs brok operation .. Så for mig var det no go,

    Man må ikk løfte noget eller gøre noget i 8 uger det gør ondt bare grine og komme af med aff..


Kommentér på:
Kejsersnit

Annonce