1.290 visninger
|
Oprettet:
Kejsersnit {{forumTopicSubject}}
Hmm hvordan har i andre fået liv til at få kejsersnit må indrømme jeg bliver en anelse jaloux når jeg læser andre "bare" har bedt om det...
Er i uge 30 nu og sidste graviditet endte i akutkejsersnit da mit vand sivede og jeg var kun i uge 34...
Bedte om kejsersnit også denne her gang men det vil de ikke tillade kun hvis han er i uk
Så hvad filen gjorde i???
Ved hvert læge og jordemor besøg taler vi om det men står da stadig til at skulle føde naturligt
Orv måske skal det på at sidste gang mente de at mit bækken var for smalt så er heller ikke helt med på hvordan det har ændret sig...
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 534
Og de siger selv at bliverjeg så stor som sidst så kan mit ar sprække...
mar 2011
Og jo arret kan godt sprække sidste graviditet tog jeg over 35 kg på og gør jeg det samme denne her gang får jeg ks det har de sagt...
Men skal undersøges D 14.01
Og er han i uk hedder det bare Ks også det er kun hvis jeg går i fødsel til tiden og han vender rigtig jeg får liv at prøve at føde naturligt
Lider af OCD og dette gør at en naturlig fødsel virker meget svær for mig da jeg gerne vil være i kontrol og pt er jeg uden medicin
Må også indrømme at jeg stod til Ks indtil min jordemor talte mig fra det og nu syntes jeg bare det er en kamp at komme tilbage til Ks
Men nok bare mig
Jeg må tage det hele som det kommer og håbe jeg ikke går i fødsel før tid igen
mar 2011
Vil du hermed sige jeg åd mig fed?? Jeg red dagligt og gik ture var faktisk meget aktiv ved siden af denne her gang hvor jeg intet må!
Men det var pga væske jeg blev så stor denne her gang er jeg nu 30+ og har taget ca 10 kg på...
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Hvis du er så opsat på at få det kejsersnit, så må du jo argumentere for det og så skal du da sikkert nok få det.
mar 2011
Men forstår dig fuldt ud du har ikke prøvet Ks og der er der også en del skræk historier
Jeg tror konklusionen må blive at jeg må se hvornår jeg går i fødsel og hvordan han vender osv
Energien er væk da denne graviditet ikke har været nem og det var ikke nemt at blive gravid heller
Og så holder man fast i det man kender og ved hvad er...
mar 2011
Jeg åd mig ikke fed og sad ikke på min flade røv hver dag jeg arbejdede og var i gang hver dag... Væsken kom alligevel men heldigvis tabte jeg det hurtigt igen..
Det var væske og at jeg fødte fortidligt fandt vi aldrig ud af hvorfor..
Men denne her gang døjer jeg ikke med væske heldigvis
mar 2011
mar 2011
Men så en gang imellem skræmmer det mig helt vildt og også derfor jeg lavede dette indlæg
mar 2011
Håber bare ikke jeg går i fødsel for tidligt igen
mar 2011
Mit ar er 3 år gammelt men det sprang op en del gang mens det helede
Men hva skal have undersøgt bækken osv D 14 så må se hvad de siger
nov 2013
Men at blive sprættet op og få hevet ungen ud igennem maven virker lækkert?
Sådan er vi jo så forskellige
nov 2013
nov 2013
Jeg er da helt med på at kejsersnit er det rette for nogle, men det er dig der taler ret nedladende om naturlig fødsel, såeh synes måske den går begge veje
mar 2011
Men nu tager jeg samtalen D 14.01 og så må vi se hvad der sker om det bliver det ene eller det andet sjovt nok vil jeg jo bare finde mere ro i at blive sprættet op istedet for at briste
nov 2013
Held og lykke med samtalen, håber du får det som du vil have det. Bare at få snakket ud om det, det hjælper meget.
Hehe, kan så sige at det er ikke slemt at briste, vil faktisk sige at jeg ikke mærkede det, så det skal du ikke være bange for
mar 2011
Tror også det hjalp i andre også ruskede lidt i mig så tak
mar 2011
Nej man ville nok stoppe efter nr 1 hvis det var så skrækkeligt men puh jeg er bare så nervøs omkring det hele
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
Og sprætted op?? Mjaa mit ar er 7cm langt og man ser det knapt jag er glad att det endede i aks! Skal aldrig aldrig utsätta mig själv og mit näsra barn for det som skete sidst når jag prøvede att føda normalt.
Kejsersnit