{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

Kejsersnit {{forumTopicSubject}}

Hmm hvordan har i andre fået liv til at få kejsersnit må indrømme jeg bliver en anelse jaloux når jeg læser andre "bare" har bedt om det...

Er i uge 30 nu og sidste graviditet endte i akutkejsersnit da mit vand sivede og jeg var kun i uge 34...

Bedte om kejsersnit også denne her gang men det vil de ikke tillade kun hvis han er i uk smiley

Så hvad filen gjorde i???

Ved hvert læge og jordemor besøg taler vi om det men står da stadig til at skulle føde naturligt smiley

Orv måske skal det på at sidste gang mente de at mit bækken var for smalt så er heller ikke helt med på hvordan det har ændret sig...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kejsersnit
  • #1   16. dec 2013 Hvis lægerne ikke skønner at det at føde naturligt er til fare for dig eller dit barn, så er der vel ingen grund til et kejsersnit.

  • #8   17. dec 2013 Jeg vil gerne have det da jeg kæmper med bækkenløsning og fødselsdepression som bare lidt af det + de ved ikke om jeg er bred nok til at kunne føde smiley

    Og de siger selv at bliverjeg så stor som sidst så kan mit ar sprække...


  • #13   17. dec 2013 Hmm måske er det fedt for nogen og ikke for andre skal heldigvis snakke Ks til næste læge samtale så må vi se..

    Og jo arret kan godt sprække sidste graviditet tog jeg over 35 kg på og gør jeg det samme denne her gang får jeg ks det har de sagt...
    Men skal undersøges D 14.01

    Og er han i uk hedder det bare Ks også det er kun hvis jeg går i fødsel til tiden og han vender rigtig jeg får liv at prøve at føde naturligt smiley

    Lider af OCD og dette gør at en naturlig fødsel virker meget svær for mig da jeg gerne vil være i kontrol og pt er jeg uden medicin smiley

    Må også indrømme at jeg stod til Ks indtil min jordemor talte mig fra det og nu syntes jeg bare det er en kamp at komme tilbage til Ks

    Men nok bare mig smiley
    Jeg må tage det hele som det kommer og håbe jeg ikke går i fødsel før tid igen smiley


  • #15   17. dec 2013 Øh jo jeg vejede 45 kg da jeg blev gravid og vejede 76 kg ved sidste lægebesøg i uge 32 fødte i uge 34...

    Vil du hermed sige jeg åd mig fed?? Jeg red dagligt og gik ture var faktisk meget aktiv ved siden af denne her gang hvor jeg intet må!

    Men det var pga væske jeg blev så stor denne her gang er jeg nu 30+ og har taget ca 10 kg på...


  • #16   17. dec 2013 Selvfølgelig er det nok ikke lige fedt for alle. Men når du ikke har prøvet en naturlig fødsel, så ved du jo ikke om du vil synes det var en fed oplevelse. Og synes det er ærgerligt at du ikke giver det en chance. Jeg ville personligt gøre rigtig meget for at undgå et kejsersnit, det tiltaler mig selv ikke, men sådan er vi jo så forskellige.

    Hvis du er så opsat på at få det kejsersnit, så må du jo argumentere for det og så skal du da sikkert nok få det.


  • #20   17. dec 2013 Jeg tror at det med fødslen er som ved nok alle andre nok skræmmende og alle skræk historierne mm smiley
    Men forstår dig fuldt ud du har ikke prøvet Ks og der er der også en del skræk historier smiley

    Jeg tror konklusionen må blive at jeg må se hvornår jeg går i fødsel og hvordan han vender osv

    Energien er væk da denne graviditet ikke har været nem og det var ikke nemt at blive gravid heller smiley
    Og så holder man fast i det man kender og ved hvad er...


  • #21   17. dec 2013 Mortil nej det gør du ikke og nok derfor du burde lade være med at kommenterer noget du ikke ved noget om smiley
    Jeg åd mig ikke fed og sad ikke på min flade røv hver dag jeg arbejdede og var i gang hver dag... Væsken kom alligevel men heldigvis tabte jeg det hurtigt igen..

    Det var væske og at jeg fødte fortidligt fandt vi aldrig ud af hvorfor..

    Men denne her gang døjer jeg ikke med væske heldigvis smiley


  • #22   17. dec 2013 Mama nej for Søren da det håber jeg godt nok ikke nu jeg er så langt henne smiley

  • #25   17. dec 2013 Rart at høre sådan en historie og det er også derfor jeg gerne vil prøve at føde for det er bare sundere for mor og barn smiley
    Men så en gang imellem skræmmer det mig helt vildt og også derfor jeg lavede dette indlæg smiley


  • #26   17. dec 2013 Ja må trække vejret roooooligt og se hvad tiden bringer smiley

    Håber bare ikke jeg går i fødsel for tidligt igen smiley


  • #28   17. dec 2013 Øv håber så det hele bare går godt med kejsersnit osv smiley

    Mit ar er 3 år gammelt men det sprang op en del gang mens det helede smiley
    Men hva skal have undersøgt bækken osv D 14 så må se hvad de siger smiley


  • #31   17. dec 2013 Frk. Grøn
    Men at blive sprættet op og få hevet ungen ud igennem maven virker lækkert? smiley

    Sådan er vi jo så forskellige smiley


  • #33   17. dec 2013 Nej, men ligefrem kaste op over at få bristninger og blive syet, men at blive sprættet op på tværs er helt fint. Altså forstår bare ikke lige hvorfor det skulle være bedre.

  • #35   17. dec 2013 Haha og det skulle komme fra dig.

    Jeg er da helt med på at kejsersnit er det rette for nogle, men det er dig der taler ret nedladende om naturlig fødsel, såeh synes måske den går begge veje smiley


  • #36   17. dec 2013 Frk grøn jeg har det næsten som du smiley

    Men nu tager jeg samtalen D 14.01 og så må vi se hvad der sker om det bliver det ene eller det andet sjovt nok vil jeg jo bare finde mere ro i at blive sprættet op istedet for at briste smiley


  • #37   17. dec 2013 Termin februar
    Held og lykke med samtalen, håber du får det som du vil have det. Bare at få snakket ud om det, det hjælper meget.

    Hehe, kan så sige at det er ikke slemt at briste, vil faktisk sige at jeg ikke mærkede det, så det skal du ikke være bange for smiley


  • #38   17. dec 2013 Altså nu vil jeg prøve og tale det hele igennem med dem og sætte dem ind i hvordan jeg har det

    Tror også det hjalp i andre også ruskede lidt i mig så tak smiley


  • #40   17. dec 2013 Tak smiley

    Nej man ville nok stoppe efter nr 1 hvis det var så skrækkeligt men puh jeg er bare så nervøs omkring det hele smiley


  • #41   17. dec 2013 Jag kan ju bare sige at jag er enig med frk grøn!

    Og sprætted op?? Mjaa mit ar er 7cm langt og man ser det knapt jag er glad att det endede i aks! Skal aldrig aldrig utsätta mig själv og mit näsra barn for det som skete sidst når jag prøvede att føda normalt.


Kommentér på:
Kejsersnit

Annonce