{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.615 visninger | Oprettet:

Lea S
Lea S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Kan man selv Planlagt kejsersnit på holbæk?? {{forumTopicSubject}}

Var til jordemor for et stk tid siden, vi snakkede lidt frem og tilbage om fødslen, som var meget lang og smertefuld. Har født to gange før men anden gang var værre end første. Men til sidst siger min jordemor det er min beslutning om jeg ønsker et kejsersnit. Så nu i dag til speciel jordemor siger hun famne det er en læge der skal bestemme det. Og da der ik var nogle medicinsk grund , ud over angst mente hun ik lægen ville give mig det kejsersnit. Skal føde på holbæk. Nogle som kan svare på om jeg nu bare er tvunget til at føde alm smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man selv Planlagt kejsersnit på holbæk??
  • #2   8. apr 2013 altså da jeg skulle føde var jeg virkelig også angst for det. og jeg ville ha kejsersnit. min jordmor sagde det var helt op til mig om jeg ville ha kejsersnit men hun syns jeg skulle føde normalt hvilke jeg også er utrolig glad for jeg gjorde havde en drømme fødsel. men altså ja jeg forstod sådan på hende at hvis du virkelig ville ha et kejsersnit så skal de give dig det.

• Lea S
    Lea S Tilmeldt:
    apr 2013

#3   8. apr 2013 Hun sagde bare det var lægen der bestemte til sidst. Så lige nu er jeg slået lidt ud af kurs, da frygten nu har sat sig igen smiley så ville gerne høre om ser var nogle som ikke havde medicinsk grund til Ks og som fik det i holbæk smiley

• Lea S
    Lea S Tilmeldt:
    apr 2013

#4   8. apr 2013 Hun sagde bare det var lægen der bestemte til sidst. Så lige nu er jeg slået lidt ud af kurs, da frygten nu har sat sig igen smiley så ville gerne høre om ser var nogle som ikke havde medicinsk grund til Ks og som fik det i holbæk smiley

• #5   8. apr 2013 Jeg havde ikke nogen medicinsk grund for pks med nr 2. Men pga min barndom så var et pks det bedste for freya og mig.

Der er jo frit sygehus valg, så du har mulighed for at skifte.

Havde også speciel jm, men hun var guld værd og var med hele vejen. Brugte sågar en fridag på at være vores jm til pks og en masse timer frem, da hun kendte til min problematik og kunne støtte hele vejen...

• Lea S
    Lea S Tilmeldt:
    apr 2013

#7   8. apr 2013 Håber virkelig i har ret smiley

• #9   8. apr 2013 Hej - det er rigtig at det er en læge der skal give tilladelse til, men med dine argumenter kan jeg ikke se et problem i det

Det er også rigtig at der er frit sygehus valg, men det er det sygehus der skal udføre det der skal godkende det og det er ikke altid lige til smiley
    Jeg skal føde på Skejby selvom jeg hører til i Viborg - vi fik kun lov da vi mistede sent i graviditeten sidste gang

Du skal ikke bekymre dig, det er en samtale med en læge og de prøver altid at tale en fra pks, men de plejer ikke at sige nej

• #10   8. apr 2013 du kan altid vælge selv det er en ret du har i danmark, ja du skal ind og snakke med en læge, men du behøver ikke begrunde hvorfor du gerne vil, hvis du mener det er den bedste løsning for dig, så skal de give dig det...
    hvis du har angst for fødslen kan du komme til en angst samtale og her efter kan du så siger det ikke har ændret sig og så vil du få et pks

jeg har selv 2 selvvalgte pks bag mig og ja ved folk siger det er dumt og barnet har bedste af den verginale fødsel, men jeg har aldrig haft lysten til at føde selv, om jeg så ville kunne klare det uden mange timers veer så ville jeg aldrig gøre det.
    jeg har så også dårlig ryg, og valgte over for lægerne at bruge denne grund, da jeg så ville slippe for angst samtalen.

• Lea S
    Lea S Tilmeldt:
    apr 2013

#11   8. apr 2013 Hmm troede ik ryg og bækken havde noget med en fødsel. Har selv rigtig dårlig bækken har døjet med det siden 2 graviditet og lægen mener jeg muligvis også har en begyndende diskos men eftersom jeg ikke må komme til røntgen kan vi først finde ud af det efter min fødsel.

• #12   8. apr 2013 jeg var ude for en ulykke og er 10 procent invalid i ryggen, det vidste de ikke første gang, men her anden gang og var intet problem, min ryg ville ikke kunne klare flere timer med veer så har du de gener er det med at bruge dem som begrundelse

Kommentér på:
Kan man selv Planlagt kejsersnit på holbæk??

Annonce