2.615 visninger
|
Oprettet:
Kan man selv Planlagt kejsersnit på holbæk?? {{forumTopicSubject}}
Var til jordemor for et stk tid siden, vi snakkede lidt frem og tilbage om fødslen, som var meget lang og smertefuld. Har født to gange før men anden gang var værre end første. Men til sidst siger min jordemor det er min beslutning om jeg ønsker et kejsersnit. Så nu i dag til speciel jordemor siger hun famne det er en læge der skal bestemme det. Og da der ik var nogle medicinsk grund , ud over angst mente hun ik lægen ville give mig det kejsersnit. Skal føde på holbæk. Nogle som kan svare på om jeg nu bare er tvunget til at føde alm
jun 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 63
apr 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
apr 2013
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Der er jo frit sygehus valg, så du har mulighed for at skifte.
Havde også speciel jm, men hun var guld værd og var med hele vejen. Brugte sågar en fridag på at være vores jm til pks og en masse timer frem, da hun kendte til min problematik og kunne støtte hele vejen...
apr 2013
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
Det er også rigtig at der er frit sygehus valg, men det er det sygehus der skal udføre det der skal godkende det og det er ikke altid lige til
Jeg skal føde på Skejby selvom jeg hører til i Viborg - vi fik kun lov da vi mistede sent i graviditeten sidste gang
Du skal ikke bekymre dig, det er en samtale med en læge og de prøver altid at tale en fra pks, men de plejer ikke at sige nej
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
hvis du har angst for fødslen kan du komme til en angst samtale og her efter kan du så siger det ikke har ændret sig og så vil du få et pks
jeg har selv 2 selvvalgte pks bag mig og ja ved folk siger det er dumt og barnet har bedste af den verginale fødsel, men jeg har aldrig haft lysten til at føde selv, om jeg så ville kunne klare det uden mange timers veer så ville jeg aldrig gøre det.
jeg har så også dårlig ryg, og valgte over for lægerne at bruge denne grund, da jeg så ville slippe for angst samtalen.
apr 2013
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
Kan man selv Planlagt kejsersnit på holbæk??