At dele sin fødsel {{forumTopicSubject}}
Da jeg loggede på FB tidligere i dag, havde en af mine venner lagt et link til en film på youtube med en fødende kvinde..jeg klikkede på linket op kunne så se at der lige umiddelbart ligger MANGE film med fødsler.
Jeg kom så til at tænke på, om jeg selv ville ligge en så intim film op på et så offentligt tilgængeligt forum, eller deltage i et af de programmer der kører i TV.
Jeg blev ret hurtigt enig med mig selv om at det bestemt ikke ville være noget for mig, jeg synes det er en meget intim situation som jeg kun vil dele med mine allernærmeste.
Men jeg er alligevel nysgerrig efter at høre hvad I andre tænker om den sag?
Jeg har INTET imod at folk deler deres fødsler med andre, hatten af for at de vil dele deres store oplevelse med andre, jegnville bare aldrig selv gøre det.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Det ER intimt og privat, men samtidig er det ikke rigtigt mig, hvis det giver mening? Det var en ting, en fødsel, og ikke en repræsentation af hvordan jeg normalt ser ud og gør. Jeg ville jo f.eks aldrig vise billeder af min nøgne krop til andre, men billeder af fødslen ville jeg ikke have kvaler med.
jeg ville nok ikke lægge en video op på youtube af det, medmindre nogen specifikt spurgte om det..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Der var alligevel i realiteten kun mig og Vito på stuen. Jeg ænsede ikke andre
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 211
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
At dele sin fødsel