{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
980 visninger | Oprettet:

Starte sin egen juleaften sammen.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude...

Nu her til Jul skal vi hjem til min mor, theos mormor og morfar og moster, (min stedfar er Theos morfar) Min far har jeg aldrig fejret jul med...

Min kæreste Dannys familie vil gerne ha at vi holder jul med dem i år, men vi holdte der sidste år, så i år er det hos min familie....

Næste jul vil vi gerne holde vores egen juleaften, for første gang smiley Men da vi begge kommer fra skilsmisse familier, hvor man på skift plejer at være, og de ikke kan sammen, hvordan hulen skal vi så dele det op, til hvem vi skal invitere til vores første jul selv, og sammen med dem vi nu gerne vil have med.... Uden at nogen bliver kede af det, selvom det jo næsten ikke kan undgåes smiley
Synes godt nok det stresser mig, for skal fortælle "nyheden" her i weekenden til de forskellige...
Vi er jo super spændte, da vi føler det kommer til at bringe os sammen som en lille familie, men når der er rod i hele ens familie, med skilsmisser, og dele børn, og hvem der kan med hvem, så føler vi bare vi er total på bar bund... smiley
Help...

Og godmorgen derude...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starte sin egen juleaften sammen..
  • #4   11. nov 2011 vi er os blevet juleaften værter i år - dog pga noget lidt mere kedeligt smiley

men altså jeg vilel gøre det sådan hvis jeg var dig - at man invitere dem som man vil se og hvis de ikk kan holde de andre ud som i har inviteret så må de blive væk eller være voksne og holde hinanden ud de 6-8 timer juleaften nu er smiley

• #5   11. nov 2011 Hvis jeg var dig, ville jeg sige til dem, at du er meget i tvivl om hvordan du skal gribe det her an. Så kan det være de har deres egen løsning, som de jo så kan give dig. '
    Ikke male fanden på vægen før han er der. SNAK med dem...

• #6   11. nov 2011 invitere dem i vil , de er jo voksne mennesker og må kunne finde ud af og være i samme rum

• #7   11. nov 2011 del dem op, hold jul 23.-24, eller 24.-25. `? smiley vi holder ikke jul hjemme , men på den måde når vi rundt til de forskellige

• #9   11. nov 2011 en gang skal jo være den første de skal bevise de er voksne mennesker så inviter dem alle og så kan du de jo selv vælge om de vil sidde i stue sammen eller finde et andet sted at holde jul.... sådan havde jeg gjort det....
    Der kommer jo større festligheder hvor de burde kunne være sammen også så som konfirmation måske et bryllup hvem ved

• #10   11. nov 2011 Her skal vi holde vores første jul hjemme sammen (sidste år var vi sneet inde så den tælller ikke) her havde vi også inviteret mine forældre, bror + kæreste, momor og min kærestes mor + mand og mormor... Også spise julefrokost med kærestens far 1 eller 2 juledag...

Min mor har dog meldt fra (hvilket har gjort rigtig ondt og hun kan ikke se hvorfor vi ikke bare kommer hjem til dem) og de skal så have min moster + kæreste...

Men jeg ville invitere hvem jeg føler for, det gjorde vi også... Min kæreste havde fra starten sagt han ikke ville holde med sin far og hans kone...

Så hold med dem i føler for og tænk ikke på de andre

• #11   11. nov 2011 Men ellers invier alle også må de jo selv vælge fra

• #12   11. nov 2011 Vi samlede allesammen til Theo's dåb, og det gik rigtig fint, de holdt sig fra hinanden, dem som ikke kunne sammen, så det gik... Men, det er bestemt ikke den stemning som var til dåben, jeg vil have til Juleaften vil jeg sige... smiley Det gik kun lige, fordi de vidste at det var Theo's dag, og hvis der blev noget, så røg de ud... men ja... Ikke igen, ikke før hans konfirmation, tihi...

Skal nok ta den med ro, da det jo først er om et år, men samme tid så har vi så mange, både skilsmisse par, sammanbragte børn, søskende, og angående jul, plejer vi i vores familie at planlægge ret meget... Og da jeg tænkte det nok er lidt af en "bombe" at smide, så ville jeg bar få det ud af verden, så de er forberedte på det... smiley

Men ja, tror jeg vil tage det råd, og dele det op i to, d.24 + 25, så er det os sjovt for Theo jo, med gaver to dage i streg smiley hehe...

• #15   15. okt 2013 Vi holder jul D 24 på skift hvert år og dem vi ikke er sammen med D 24 ses vi så med D 23 eller 25 smiley
    D 24 er vi herhjemme hvert år og så skiftes det jo hvor vi er D 23 eller 25 smiley

Så kan i ikke gøre det sådan det er hårdt men man biholder jule stemningen ved det smiley

Men det er bare svært smiley

• #16   15. okt 2013 Vi har holdt jul alene de sidste 2 år. På grund af en kæmpe skænderi i familie juleaften for 3 år siden. I år holder vi med min mormor og morfar og vi glæder os vildt meget. Og det forstår vores familier os. Så synes også bare i skal invitere dem i vil have med

Kommentér på:
Starte sin egen juleaften sammen..

Annonce