{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.316 visninger | Oprettet:

Hvordan føles de første svage veer {{forumTopicSubject}}

Ja nok et sjovt spørgsmål fra en der er gravid for 3 gang, men har aldrig haft de der små begyndende veer..
1 gang mistede vi i uge 35 og der blev jeg sat igang + fik rygmarvs bedøvelse.. Og det er næsten 14 år siden..
2 gang gik vandet men ingen veer så blev sat igang og da veerne kom var de kraftige og regelmæssige fra 1 ve..
Går nemlig med trykkende (og ikke helt ubetydelig) smerte hen over lænden og uro i kroppen.. Tænkte det lidt føltes som veer bare meget mindre end dem jeg har oplevet før

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan føles de første svage veer
  • #1   21. maj 2013 jeg er lige med på en lytter.. smiley

• #2   21. maj 2013 Jeg fik faktisk veer med Malou inden pks - så nåede kun at få veer med styrke på 75 - 85 % .
    Jeg fik en mærkelig uro i kroppen, kraftige menstruations ligende smerter, konstant hård mave, jeg kastede så op og fik dårlig mave (tømte mig selv - naturlig reaktion) . Derefter trak de om i lænden også og startede helt nede i mellemkødet som kraftige menstruations smerter også forsatte de bare op af siden af maven osv.

Tror det er meget forskelligt hvordan folk mærker dem!

• #3   21. maj 2013 Jeg kan desværre ikke svare på det, mine 3 børn er kommet med vild ved-storm næsten uden pauser overhoved, så det ville jeg også gerne vide smiley Men det er ikke alle som har små, blide veer og en længere fødsel. Så det er forskelligt smiley Håber du får svar fra nogen som har prøvet det, men mener nogen siger mens smerter smiley

• #4   21. maj 2013 Christina, det føles som kraftige mens smerter også tømmer du dig selv ved opkast og diarré (undskyld, jeg er så ligefrem) men gør man altså smiley

• #5   21. maj 2013 Mente nemlig tidligere at have hørt at det (for nogen) starter som en murren i lænden..

• #6   21. maj 2013 Sådan mærkede jeg det ikke, jeg mærkede det i mellemkødet først også fik jeg summen for ørene, maven blev sten hård, kvamle, opkast osv. og derefter gik det i lænden smiley

• #7   21. maj 2013 Kathrine: det er meget forskelligt hvordan folk oplever det og deres smerteterskel, min er høj ved jeg, men har også hørt mange sige det med mens smerter du også siger:-)

Og udrømning smiley har med mine 3 aldrig kastet op, og kun med nr 3 tømt ud via diare smiley Så fik jeg prøvet det!! Pu ha da smiley vee storm og dårlig mave på wc'et i 3 kvarters tid:-D

• #8   21. maj 2013 Jeg havde fra første vee så voldsomme smertet uden pauser næsten, 4 veer på 4-5 minutter, at jeg aldrig har kunne mærke om de sad andre steder, end maven i hvert fald, det var virkelig voldsomt. Har alle gangene været i en anden verden, fanget i smerte, og arbejdet med veerne via ro og vejrtrækningen, og gerne dæmpet lys smiley Så smerterne var vilde fra start til slut så aner ikke hvordan opstart er og at de kan starte så småt et sted og drille i lænnen osv osv, det har jeg aldrig prøvet smiley

• #9   21. maj 2013 Christina, ja, ved jeg godt. smiley det er faktisk lidt skræmmende så forskelligt det kan mærkes på folk. Jeg vidste ikke jeg havde veer først. Var først da jeg fik lagt strimmel det gik op for mig at det var veer og de var reglmæssige. Og det lyder godt nok heller ikke sjovt. smiley jeg følte allerede mit var et helvede og de nåede endda aldrig at blive kraftige, da jeg var heldig at det skete på hospitalet.

• #10   21. maj 2013 Har aldrig haft diarre, jo ca 1 uge før sidste gang da hun gik ned i bækkenet, der kom det ud i begge ender.. Og så kastede jeg op pga smerter under selve fødslen..
    Mine veer har "siddet" i lænden begge gange

• #11   21. maj 2013 Ved mig begyndte det at spænde i lænden og murre oppe foran og så tog det ved, men da de tog ved begyndte det at gøre ondt i hele underlivet. efter de første 20 minutter med veer, kunne jeg ikke mærke forskel på smerten, kun på længden af veerne som tog hinanden så jeg ikke rigtig havde pauser. Har så heldigvis ikke haft veer mere end 3 timer ved nogen sf fødslerne smiley

• #13   21. maj 2013 Sjovt det er så forskelligt.. Men nu må vi jo se om det udvikler sig smiley kommer i bølger og stråler ned i lårene

• #14   22. maj 2013 Det gik i sig selv da jeg gik i seng, så nu må vi se om der sker noget idag, for har en masse jeg skal smiley ellers skal jeg ind i morgen og sættes igang hvis kroppen er klar og det tror jeg den er smiley

• #15   22. maj 2013 Ja man bliver jo utålmodig, så føles det som om der sker noget, i sidste uge havde jeg tegn blødninger, og så de der små "veer" igår og igen nu efter at have været ude og handle og støvsuge..
    Men har hørt at i 3 graviditet kan det godt
    Drille og starte op i det små flere gange og gå i sig selv igen

• #16   22. maj 2013 For mig føltes det som at blive bidt, nevet, stukket og hugget i, foran allernederst på maven..

De rykkede først om i lænden meget kort før jeg fødte ham.

• #17   22. maj 2013 Jeg havde det ligesom om jeg have mens ondt i lænden og murren.. Det kom så i bølger men stadigvæk kun mens ligene smerter.. Da jeg forlangte at blive undersøgt var jeg 5 cm åben.. Såå måske der ved at ske noget..

• #18   23. maj 2013 Skal du så sættes igang idag? smiley

• #19   23. maj 2013 Har tid hos fødselslæge kl 11.20 og han lovede at hvis min krop var klar (og det tror jeg den er) så ville jeg blive sat igang.. Hvis jeg var ham ville jeg ikke turde begynde at foreslå at vente smiley den sidste uge har jeg næsten intet kunnet, manden er gået på barsel og trolden afleveret hos mormor, så fødsel nu tak smiley

• #20   23. maj 2013 Ih det ville da være perfekt smiley Held og lykke med det hele, det er bare så spændende alt sådan noget smiley

• #21   23. maj 2013 Ih det ville da være perfekt smiley Held og lykke med det hele, det er bare så spændende alt sådan noget smiley

• #22   23. maj 2013 Har fået tid til igansætning i morgen kl 8.30 (kunne jeg lige acceptere) er 38+0 der og han ville gerne have jeg var 38 uge.. Da jeg er 2 cm åben og næsten ingen livmoderhals og baby står godt fast i bækkenet så vil de tage vandet og regner med at det sætter gang i det..

Kommentér på:
Hvordan føles de første svage veer

Annonce