{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

min datter vil ikke spise! {{forumTopicSubject}}

jaa, som overteksten siger så har jeg en datter på 19 måneder.. hun vil ikke spise det samme som os andre!? hun vil meget hellere ha rugbrød..
skal hun ha lov til det?
eller skal hun nøjes med det vi andre får?
hvad gør i hvis jeres barn ikk vil spise den samme mad som jer??
kød og grønt kan jeg overhovedet ikk få i hende!..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min datter vil ikke spise!
  • #1   27. jan 2009 det er bedre at hun får rugbrød end ingen ting.. og det bliver bare værre hvis i presser hende..
    det er normalt at der er en periode hvor den lille ikke vi spise de forskellige ting.. men i skal tilbyde hende jeres mad aligevel og så må i give hende rug brød til sidst


  • #2   27. jan 2009 min datter er ikke så gammel endnu og kan ikke gøre mig klog på det endnu, men jegh vil da sige hun skal have lov.. rugbrød er jo mega sundt og da ikke mange børn der vælger det som deres "yndlingsføde" hehe smiley

  • #3   27. jan 2009 jeg siger også hellere giv hende rugbrød end ingen ting. men som der er skrevet så tilbyd hende det i andre for og når hun flere gange har afvist det så giv hende det hun vil have smiley det gør vi med Linea og mange gange når hun så for det hun selv har valgt så vil hun gerne smage mit mad men det ska være fra min tallerken og med mit bestik og jeg ska made hende som var hun baby smiley

  • #4   27. jan 2009 vi havde samme problem den gang og gav hendes i stedet noget hun kunne lide (min datter er meget kræsen) så hun fik tit yourgut hvilket hun ikke kan leve af, og ja nu er legen stoppet hun er 2½år og det sidste ½år er hun blevet severet det sammen mad som os og spiste hun det ike jamen så fik hun ikke andet, nu er hun så småt begyndt at spise køde (hun vil ikke have kartofler) men jeg viste så at hun spiste masser af morgen mad og middags mad og frugt der imellem,. hun kunne spise 2rugbrød til middag nogen gange en ½mere så jeg viste hun fik masser af mad.. har du tænk på hvor mgete hun spiser i løbet af dagen?

  • #5   27. jan 2009 jeg ville mene hun ikke skulle have andet... men ja jeg har heller ikke børn endnu men arbejder i en institution på en stue med 2 årige... men

    men min opfattelse er at hvis de er sultene så spiser de... kan godt være jeg tager fejl... men ville aldrig servere alt muligt andet...

    så jeg ville bare vælge at lade dem spise det i har lavet af mad. og så er det det...

    men kan da godt være jeg skifter mening når jeg har født og den bliver så stor og selv skal have det mad vi spiser smiley

    men held og lykke med det...


  • #6   27. jan 2009 jeg har samme problem med min datter på 8 måneder... hun vil ikke havde grød, brød eller noget kun mælk ??..

  • #7   27. jan 2009 mille nemlig tror det er der min fejl ligger man udskyder bare problemet tro mig.. så den næste jeg får gør jeg det helt anderledes der serveres det der komme rpå bordret og sådan er det, og sådan er jeg også opdraget.. det andet dur ikke.. de bliver faktisk mere kræsen af det synes jeg

  • #8   28. jan 2009 hun får altid det sammen mad som os.. jeg starter ikke med at gi hende rugbrød da jeg sys hun skal spise det vi andre gør..
    nej hun får ikk grød eller mælk.. hun stoppede med flaske da hun var 8 måneder, så gad hun heller ikk det mere..
    minmeninger osse at hun skal spise det vi andre gør, og hvis ikk må hun undvære.. men kan altså ikk sende hende sulten i seng...! sys det er svært at finde ud af.. og hvis hun ved hun bare skal sige ad og så får hun noget andet tror jeg måske ikk det løser probleme, men som sagt udskyder det


  • #9   28. jan 2009 christina: hun får morgenmad og alle sine mellem måltider hos dagplejen.. og så selvf. frokost.. det er faktisk kun kød og grønt.. grønt er osse frugt.. som hun ikk vil spise.. SÅ forbandet irriterende..

  • #10   28. jan 2009 jeg må vidst bare servere det vi får, og hvis ikk hun spiser må hun undværre.. har osse altid fået atvide børn aldrig går sultne i seng.. det må jeg så stole på smiley

  • #11   28. jan 2009 ja det er ikke nogen god løsning med at severe andet mad.. jeg har godt nok sel v gjort det og gør det ikke ved barn nr. 2 vi har bare problemet nu og min datter er 2½år.. så nu får hun ikke andet, men belønning når hun har spist godt (meget) så får hun en vandis... eller nogen gange jordbærgrød med mælk.. (dog ikke hver gang hun spise godt) men hvis hun ikke spiser noget får hun intet... så nu er det begyndt at gå op for hende at det kan faktisk godt betale sig at spise... men her er det kun kødet hun spiserm intet grønt og slet ikke kartofler eller kartoffelmos desværre, men håber det kommer.

Kommentér på:
min datter vil ikke spise!

Annonce