{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.027 visninger | Oprettet:

AnetteB J
AnetteB J
Tilmeldt:
5. mar 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10

Min datter vil ikke ammes {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er dybt frustreret, min datter på 3 måneder vil pludselig ikke ammes. Det har varet over et døgn, og jeg har måtte pumpe ud og give flaske. Hvilket hun aldrig havde prøvet før, men gerne ville.

Hun er lidt snottet, men ellers rask. Jeg har masser af mælk og har ikke spist noget sært.

Er der andre som har prøvet lignende?

Gerne gode ideer tak! Jeg har prøvet med sukker på brystet og har nu også købt ammebrikker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datter vil ikke ammes
  • AnetteB J
    AnetteB J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #1   6. mar 2013 Hun skriger helt vildt, og hun tager ikke brystet lige meget hvad jeg prøver. Det virker meget grænseoverskridende, at skulle fastholde hende. Jeg har prøvet alle mulige stillinger, men hun er sørme stædig smiley
    Og tak for dit svar smiley


  • AnetteB J
    AnetteB J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #2   6. mar 2013 Wow en uge! Har du så stadig mælk?

  • #3   6. mar 2013 Har du fået din menstruation ? Det siges at mælken kan ændre smag

  • AnetteB J
    AnetteB J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #4   6. mar 2013 Ingen menstruation smiley

    Enormt lettende at høre, at jeg ikke er den eneste! Jeg må arbejde at trække vejret dybt og minde mig selv om, at det nok skal gå. Ikke så nemt dog smiley


  • #5   6. mar 2013 kan være fordi hun har prøvet flasken og det jo meget nemmere og ikke så hårdt arb.. ring evt til din sundhedsp. om hun ikke kan hjælpe dig, gjorde min:-)

  • AnetteB J
    AnetteB J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #6   6. mar 2013 Har ringet til min sundhedsplejerske. Hun mindede mig blot om, at min datter skulle ammes minimum 5-6 gange i døgnet.... Øh ja men hvordan... Det kunne hun ikke svare på.
    I mellemtiden er det lykkedes at amme med ammebrik på!! Jeg håber, at det kan lykkedes igen. smiley


  • AnetteB J
    AnetteB J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 10
    #7   6. mar 2013 Og tak for jeres svar! Det er rart på en hård dag smiley

Kommentér på:
Min datter vil ikke ammes

Annonce