{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

S
S
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 38 Svar: 237

Barnepige? {{forumTopicSubject}}

Ja nu taler jeg lidt lige ud af posen og håber I vil gøre det samme.
Jeg har oprettet en annonce herinde, hvor jeg tilbyder børnepasning, men har ikke fået nogle henvedelser, og så sidder jeg og undrer mig lidt, om der er noget galt med min annonce, eller om jeg er ramt af det, at de fleste vælger en barnepige som deres barn kender?
Eller har I nogle forslag til hvad jeg kunne ændre i min annonce? Den kan ses under mine annoncer.
Håber på lidt hjælp.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnepige?
  • #1   31. jan 2009 efter hvad jeg mindes bor du for langt væk smiley kunne ellers godt bruge en ind imellem *s*

• #2   31. jan 2009 Det var ærgerligt..

• #3   31. jan 2009 Du bor os for langt væk fra os,..

• #4   31. jan 2009 Personligt tror jeg at det er fordi folk ikke vil have vildt fremmede til at passe deres børn..

Jeg har også været barnepige i mange år, men det var ved folk jeg kendte.. Og kun ved hollandske familier her i Danmark.. Så jeg blev anbefalet af diverse forældre, hvor jeg allerede passede børn. Så jeg kendte ikke de nye folk i forvejen, men fordi jeg også er hollænder var det nemmere for dem at spørge mig, for så var de sikre på at børnene kunne forstå mig og omvendt, når de lige var flyttet hertil..

Og fordi minoritets grupper opsøger hinanden, vidste "de nye" godt hvem jeg var, selv om de aldrig havde set mig, da jeg passede alle hollandske børn i området..

Håber det giver mening.. =)

• #5   31. jan 2009 Tror bestemt ikke det er fordi folk ikke kender dig men mange gange afstanden for man kan jo lærer folk at kende ved at de kommer flere gange og er sammen med børnene mens forældrene er hjemme så jeg kan ikke se et problem i at det er en man ikke kender for man kan jo selv gøre en masse for at lære en person at kende( min mening)

• #6   31. jan 2009 Altså jeg fik mine unger passer en overnatning ved Pernille B her inde fra. Vi havde kun skrevet lidt sammen for lidt tid inden min søn blev født.
    Og jeg syntes at hun virkede utrolig sød, så vi tog chancen smiley
    Og jeg fik jo pernilles nr så vi skrev sammen flere gange i løbet af aftenen. og vi kørte enda et godt stykke for at få dem passet hos hende.
    Og det er bestemt ikke sidste gang at de får lov at passe mine unger.
    Altså jeg kender nærmest Ingen her hvor jeg bor, så for mit vedkommende kan det jo være meget svært at få en barnepige hvis jeg ikke ville prøve at give en *fremmed en chance.
    - Syntes heller ikke der er noget galt med din annonce smiley

• #7   31. jan 2009 Sorry det blev lidt langt smiley

• #8   31. jan 2009 Jeg tror at det har noget med geografi at gøre..
    Og så er det jo ikke alle der har brug for barnepige.

Vi har f.eks min mor og svigermor hvis vi en sjælden gang imellem skal noget og sådan tror jeg også at det er mange andre steder.

Men fik vi brug for en "udefrakommende" en dag så ville jeg ikke tøve med at ringe og få en snak med dig.. ( Hvis altså at du boede i Ringsted *G* )

• #9   31. jan 2009 Og så lige en ting til..

Jeg tror måske også at mange af os der sidder meget herinde og kigger forum og annoncer, enten er på barsel eller også bare har god tid tilovers..
    Forældre med en travl og stresset hverdag, tror jeg ikke bruger vildt meget tid herinde..

Så dem som har brug for en barnepige ser måske ikke lige i første omgang barnepige annoncerne herinde...

( Det er bare et gæt selvfølgelig, eller en teori hvis man kan kalde det det )

• #10   31. jan 2009 ja sådan noget øv at du bor så langt væk....... vi mangler nemlig en god barnepige smiley

• #11   31. jan 2009 Hvis det var så nemt at få jobs som barnepige her på HG, tror jeg maange flere ville lave annoncer og tilbyde dem selv :o)
    Jeg tror du skal satse på at lave en job annonce på mange forum/sites.
    Hænge op i din lokale brugs, bibliotek osv... det gælder om at nå ud til lokal samfundet.

men ja personligt ville jeg kun vælge en jeg kendte privat.
    stoler simpelthen ikke på folk i disse tider smiley

Held og lykke smiley

• #12   31. jan 2009 Jeg har lagt en besked på din annonce : )
    Vi står muligvis og skal buge en men vi bor i Feldbrog ved Haderup, så der er en lille køre tur til os : (

• #13   31. jan 2009 Tak for jeres mange besvarelser, de bliver læst med stor interesse. Jeg tror også jeg skal reklamere lidt mere i det lokale område..:) Så det vil jeg prøve. Tak for hjælpen.

Anne: Jeg har besvaret på min annonce.:)

Kommentér på:
Barnepige?

Annonce