{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Når de helt små skal sove ....??? {{forumTopicSubject}}

Ja vi har Malthe på snart 2 mrd her d 10 feb :0) og vi har endeligt haft nogen gode aftner hvor han fik sin sidste flaske kl 22 og sov kl 23.00 ca !!!!

Her i weekenden er det bare gået helt galt igen :0( så det ender med at han bliver så træt at han faktisk har svært ved at falde i søvn igen ..... han vil ikke ligge ved en, vi har endda haft barnevognen inde i stuen og trillet frem og tilbage... osv!!!! Så kan godt regne ud at man skal nå at putte dem inden de bliver overtrætte :0)

Hvordan putter i jeres små ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når de helt små skal sove ....???
  • #1   1. feb 2009 Slet ingen der kan komme med nogen gode forslag til mig :0( ???

Om natten er der ingen problemer der får han sin flaske og bliver så derefter lagt over i sin lift og sover vider :0) det er kun om aften efter han har fået sin sidste flaske det godt kan være lidt svært .....

• #2   1. feb 2009 Max : Ja jeg læste her eller det gjorde manden at et lille barn max kan holde til at være vågen i ca 2 timer!!!! så kan godt se at malthe er for meget vågen om aften nogen gange :0)

Vi gør nu også tit det at når vi kan se at han er træt og gaber nogen gange så ligger vi ham i liften.... og han siger også nogen lyde derfra men vi kan jo ikke bare lade ham skrige i flere timer.....

• #3   1. feb 2009 Ok min sp siger så bare at man ikke kan gøre dem forvante i så tidlig en alder derfor jeg søger råd herinde :0)....

Vi har også faste rutiner herhjemme om dagen så godt man nu kan med en sådan en lille trold :0) om jeg så skal køre en tur med ham i barnevognen for at få ham til at sove på de nogenlunde faste tider gør jeg det....

Når han er ved at vågne strækker jeg den også ldit gerne i 20 min ca før jeg tager ham op....

• #4   1. feb 2009 Men det har vel også noget at gøre med at man netop skal lære at se på sit barn når det er tid til at puttes :0) ....

Og så skal man gøre det inden barnet bliver for træt for så kan det måske blive svære at få til at sove eller hvad ?

• #5   1. feb 2009 Nej nemlig!!! ja det må være vores mål for fremtiden.... for det andet er bestemt ikke sjovt hverken for ham eller for os i længden :0)

• #6   1. feb 2009 nu er natalie kun en 1½ mdr. men hun pjeler at få sin sidste flaske mellem 23 og 01. det er lidt forskelligt og så falder hun ofte i søvn lige bagefter....

hvis hun ikk vil sove, går vi og vugger med hende indtil hun falder hen...

• #7   1. feb 2009 Natalie : ok :0) nu er problemet bare at lige meget hvad vi gør for bette manden når han er overtræt hjælper ikke !!!!

• #8   1. feb 2009 ja det kan jeg godt se så:( det er da træls ???

hvis i har bil kunne i eventuelt køre en lille tur med ham måske ?
    det hjælper på nogle børn

• #9   1. feb 2009
    før jeg gir Monique den sidste flaske ca. kl 22 skifter jeg hendes ble og gir hende nattøj på... når hun så har spist ligger jeg hende så bare i hendes egen seng... så går jeg for at gøre sutteflasker rene... og når jeg så går i seng, sover hun...

• #10   1. feb 2009 Du skal ihvert tilfald ik lade sådan en lille baby ligge skrige!!!!!!!

• #11   1. feb 2009 Dorte : jeg lader ham heller ikk bare skrige i flere min :0)

• #12   1. feb 2009 hej Stine.... jeg føler med dig.... vores søn er 4 måneder, og ham har man aldrig bare kunne lægge til at sove.... som mange skriver..... hvis vi bare lægger ham, går der ikke længe så begynder han at skrige.... jeg gjorde da han var 2 måneder var at amme ham i søvn, hver aften.... det er så siden blevet en dårlig vane, som vi slosser lidt med nu.... men der var intet andet at gøre, det var den eneste måde han ville sove på.... ellers også hvis jeg lagde ham i barnevognen.... så han skal enten ammes eller vugges i søvn.... det er mega træls, og mega træls at høre på alle de forældre som bare kan lægge deres børn til at sove og de så selv falder i søvn....

Kommentér på:
Når de helt små skal sove ....???

Annonce