{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.848 visninger | Oprettet:

autostol til de helt små, ligges ned. {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en autostol hvor vores lille prinsesse kan ligge ned i, så vi kan køre lidt længere tid af gangen end 20-30 min, da hele familien bor længere væk end det.
Jeg vil høre om i kender til hvilke mærker der har lavet dem, hvad de hedder når jeg skal søge dem på nettet, kvalitet, sikkerhed og evt. pris hvis i kender en der har en til salg.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  autostol til de helt små, ligges ned.
  • #1   29. okt 2013 har ikke hørt om stole der kan ??

• #2   29. okt 2013 Rømer har lavet en der hedder noget med sleeper smiley

• #3   29. okt 2013 Ven havde den der hed rømer baby safe-sleeper.
    Den var smart
    Men tung som et ondt år. - vi havde så et stel som vi kunne klikke den på

• #6   29. okt 2013 Vi lejede en easylift mener jeg den hedder i babysam som er lige som en barnevognslift med en 5 punkts sele som kan spændes lovligt fast i bilen.

Den kan jeg helt klart anbefale.

• #7   30. okt 2013 Jeg vil også anbefale easylift de er nemme og behagelig for barnet smiley

De kan lejes i de fleste børne udstyrs butikker smiley

• #8   30. okt 2013 Du kan leje baby sleeper i babysam smiley

• #9   30. okt 2013 Hej,

Som flere har nævnt kan du købe en Sleeper eller leje en Easylift.

Men det er altså ikke nødvendigt med sådan en for, at køre længere tid end 25-30 min. Anbefalingen med 25-30 min er kun, hvis i flere gange om ugen skal køre længere. Hvis i engang i mellem køre længere end 25-30 min, er der altså ingen problemer i, at sidde i en alm autostol.

Så hvor ofte regner i med, at skulle køre langt og hvor lang tid er køreturen?

• #10   30. okt 2013 jeg har sådan en til salg, det er en rømer baby safe sleeper:-) de er rigtig gode og praktiske, især hvis man finder klapvognstellet til for der kan man klikke baby sleeperne fast i så er det som en barnevogn smiley

profilbillede
  • #11   31. okt 2013 Mange tak for alle jeres dejlige svar. Har snakket med kærebørn og babysam, men tror ikke rigtigt det kan betale sig at leje den, i forhold til hvad den koster i indkøb, og evt er værd bagefter, hvis den skal sælges igen, eller beholdes til hvis der engang kommer en mere smiley Men den fra Ròmer fylder den ikke rigtig meget, i forhold til easyliften? hvad er evt priserne for dem i har til salg?
    Min familie bor lidt over 1 times kørsel væk, og min kærestes bor ca 45 min kørsel væk, og skal man så lige have noget med på vejen så går der jo hurtigt 15-20 min mere oven i, og har ikke samvittighed til at hun skal sidde så længe i en alm autostol når hun er så lille.

• #12   31. okt 2013 men har bestilt klapvogn fra emmaljunga så tvivler på at den passer der på, men den kan vel evt stå i barnevognen hvis ikke liften er i, eller i en indkøbsvogn

Kommentér på:
autostol til de helt små, ligges ned.

Annonce