{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puslebord
  • #1   30. apr 2008 Jeg fandt en gammel kommode der var afsyret og fik min mand til at lave pusle plads oven på ;o)

Altså han skar en plade og lavde kanter og skruede det fast oven på.
    Pladsen til at pusle på malede jeg så hvid og fandt nogle gamle antikke hængsler og kom på skufferne.

Super duper og Unikt ;o) Og faktisk pænt, også kan pusle pladen tages af igen også er det bare en "kommode"

• #2   30. apr 2008 jeg har købt et i babysam, med 3 skufferneden under.. synes det er praktisk nu til tøj osv.. gav 1700krfor det den gang men det er vist billigere nu

• #3   30. apr 2008 vi købte et rigtig lækkert et fra ønskebørn for omkring 11mån siden, der kostede det 1600kr. det er hvidt med 4 skuffer i den ene side og skab i den anden side, så du kan ha plads til tøj, så du har det lige ved hånden. foroven er der selvfølgelig pusleplads, men et ekstra stykke hvor du kan sætte hovede hale fad og kurv med div. cremer til baby:O)) vi er så glade for det, det er super lækkert. kan sende lidt billeder til dig af det hvis du vil se det. c",)

• #4   30. apr 2008 de har det stadig:O) (link fjernet) også går du ind i pusle og pleje og vælger selvfølgelig pusleborde modellen hedder Nikolaj....

• #5   30. apr 2008 min far lavede et til at hænge på væggen.. det er super lækkert og igen noget andre ikke har..
    og så er det væk og ikke i vejen når man ikke bruger det..

• #6   30. apr 2008 jeg fandt en i vores lokale genbrugsforretning og ville gerne give 350 for det brugt, men jeg fik et helt nyt i uåbnede emb til 350 kr.. det er stort med 3 skuffer og skab under... lækkert er det.... kan ses i min profil...

• #7   30. apr 2008 vi har en fra tarok serien, der er to skuffer i og skab. jeg synte der er plads til alt det man nu bruger lige der.

• #8   30. apr 2008 i har den billige fra babysam da vi ik havde meget plads da jeg var gravid og byttee med min mor smiley Den er firkantet og så er der to hylder på smiley (hvid)

• #9   30. apr 2008 Jeg købte også en af de brede hos babysam. Glæder mig til at få det stillet an. Vi har bygget her hjemme, så Helenes værelse er ikke færdigt endnu.

• #10   30. apr 2008 vi har det her http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S29828090 fra ikea, det hedder hensvik og koster blot 797 kr.

det er meget pænt og kan bruges som reol bagefter for man kan afmontere puslepladen

• #11   1. maj 2008 (link fjernet)

fandt lige den jeg havde købt til min datter, og senere kan man bruge den til kommode. den er bare god, den kan jeg kun anbefale.

• MIT M
    MIT M Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 57
    #12   1. maj 2008 Min er hjemmelavet, en plade der kan slås op og ned mellem 2 væge (eller 3 er det så for bådesiderne og bagvægen er en hel væg) oven over er der en hylde der lige passer i breden til at en ble kan ligge der uden at stikke ud over. skufferne med tøjet har jeg stående bag ved mig (når jeg står ved komoden) hvilket gør det ekstrem nemt at komme i skufferne, mens vi pusler, jeg kan blive stående på et sted, skal ikke til at bevæge mig baglæns for at åbne en skuffe, vand kan jeg også lige nøjagtigt nå og stadig have en hånd på mit barn.

Jeg er super glad for den, for den er stikker, hvilket de fleste af dem til at hænge på en væg ikke er, fordi siderne er for lave på dem, men også fordi den er så godt som usynlig, og ikke fylder en pind.

Du skal være opmærksom på at siderne har en hvis højde (de fleste komode puslepladsser har sider der er høje nok i forhold til hvad de skal være) og du skal være opmærksom på at du skal kunne åbne skufferne med en hånd (den er så straks værre) fordi man skal have så man hele tiden kan holde en hånd på barnet, for at sikre mod fald. Og så skal du naturligvis være opmærksom på at den er stabil på alle leder og kanter... spicelt de der sammel selv kan nemt vise sig at have en skevhed ell, så når man har fået det samlet, er den lidt ledløs. Og så vil det være en ide at undersøge om den kan tåle vand træ forslår sig gernne af at ligge i vand i længere tid.

Kommentér på:
puslebord

Annonce