{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når de er født før tid.....
  • #1   14. feb 2009 SLET ingen der ved det eller kan svare mig på det :0)

• #2   14. feb 2009 er det ikke noget med man ligger en måned til fx når han er født 1 mdr. før tid så er han vel først udvinklet med maven når han er 4 mdr. men er ikke sikker.

• #3   14. feb 2009 men nu er han ikke født vildt meget før tid.. min datter var født ca. 14dage dem ligger man jo ikke oveni. tror det kommer and på hvor meget de er født før tid

• #4   14. feb 2009 Altså min store dreng er født uge 35+5.. Han bøvlede en del med hård mave... Men med hensyn til at starte med fast føde og sådan, startede vi som normal..

• #5   14. feb 2009 mai : ok :0) jeg har bare tænkt tanken nogen gange nemlig !!!!

• #6   14. feb 2009 mai: og der var ingen problemer da i startede med fast føde så? malthe for modermælkserstatning nu og får derfor laktulose ved siden af da han nemlig også bøvler med maven.....

• #7   14. feb 2009 Nej det gik rigtig fint, da vi gik over på fast føde.. Jeg gik til zoneterapi med min dreng, det hjalp rigtig meget..
    Laktulose hjalp nemlig ikke på ham..

• #8   14. feb 2009 mai : ok :0) laktulosen virker fint her men det er jo forskelligt!!!

Zoneterapi har vi prøvet nu er vi i gang med kranio sakralterapi og håber at det har en virkning på hans mave

• #9   14. feb 2009 Nej sp´en sagde også, at hun aldrig havde oplevet at det ikke virkede, men der skete altså ingenting ved min søn, han havde stadig hård mave, men så havde vi heldigvis held med zoneterapien smiley

Ja der er virkelig ikke noget værre end, når de bøvler med maven, det er så synd smiley

• #10   14. feb 2009 hej hej

mhs til fortidlig født...har selv en som er 8 uger for tidlig......du skal hele tiden trække de uger fra som han er født for tidlig for at kunne se om han følger sin udvikling.....så selvom min søn nu egentlig er 4 mdr gammel skal vi trække 8 uger fra og så kan vi se om han følger sin udvikling...håber det er forståligt

kh heidi

• #11   15. feb 2009 heidi : ok så skal jeg trække 2 uger fra da man jo siger at det er normalt at man enten føder 14 dage før eller efter :0)...

• #12   15. feb 2009 Et andet spørgsmål jeg lige har er !

Mener at ha læst på nettet at børn der er født for tidligt har en tendens til at græde mere end babyer der er født til tiden.... hvordan har jeres haft det med det ????

Det skal siges at malthe brokker sig meget og græder en del synes vi....dog er det blevet en smule bedre her på den sidste uge....

• #13   18. feb 2009 mener du skal trække alle de uger han er født for tidlig fra...det har vi fåetr afvide.

de er mere sensible...det vil sige der skal ik så meget til før de bliver urolig og ked af det..feks høje lyde og for mange indtryk og mange menne´sker....prøv at gå ind på dansk præmatur´s hjemmeside der kan du læse en masse....ellers hvis du kan li at læse har jonna jepsen skrevet flere bøger om for tidlig fødte som er rigtig gode, hun har selv børn født for tidligt

• #14   18. feb 2009 heidi: ok tak :0).... sp har fortalt mig de ting med at de er mere modtagelige end hvis de var født til tiden osv..... jeg vil da få lånt nogen bøger så jeg kan blive endnu klogere :0)

• #15   18. feb 2009 Men man siger jo at hvis man føder 14 dage før eller 14 dage efter så er de små ikke født for tidlige!!!

Det vil sige at malthe er født 14 dage før eller hvad??? ja jeg har mange spørgsmål sorry :0)

• #16   18. feb 2009 sorry det kan jeg ik svare på....det kunne du spørge din sp om..det skulle hun vide..kh

Kommentér på:
Når de er født før tid.....

Annonce