{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Når de små er syge.. {{forumTopicSubject}}

Øv hvor jeg blev forskrækket her for en times tid siden.

Da jeg hentede Nicklas fra dagplejen idag havde han fået øjenbetændelse, det er hvad det er og jeg sagde tl dagplejen at jeg bare ville holde ham hjemme imorgen for så kunne jeg tage til lægen med ham.
Da vi kom hjem var han i fint humør og legede og hyggede sig.
Men ved 17 tiden begyndte han at blive lidt pylret og han begyndte at hoste og snotnæse har han også fået :o(
Kl 18 puttede jeg ham i bad og efter badet blev han pludselig rigtig mut og virkede rigtig træt. Jeg skyndte mig at lave lidt mad til ham og mens han sad og spiste blev hans hænder grå/blå og jeg skyndte mig at kigge til hans fødder også og de var samme farve.
Han begyndte at sidde og falde i søvn også så jeg fik ham ind på pudslebordet så jeg kunne tage hans temperatur og få ringet til vagtlægen. Den var 38,5 så den er sikkert på vej op.
Jeg ringede til vagtlægen som heldigvis forsikrede mig om at alt var ok, men hold op hvor blev jeg pludselig bange da han blev blå og så sløj, for sidst da han havde 39,5 i feber der kravlede han rundt og legede. Det er vildt at der kan være så stor forskel.

Jeg ved ikke lige hvad jeg vil med dette indlæg, nok bare lige fortælle om min forskrækkelse.
Jeg tror jeg sover på en madras inde på hans værelse i nat, for at være sikker på at kunne høre ham hele tiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når de små er syge..
Kommentér på:
Når de små er syge..

Annonce