{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Barnets køn.. {{forumTopicSubject}}

Hvad gjorde i fik i afvid hvad i skulle ha eller valgte i ikke at få det afvide? Vi ville gerne ha det afvide men kunne ikke se det da navlestrengen lå mellem benene.. Men nu er jeg faktisk glad nok for vi ikke kunne få det afvide, da jeg syntes det gør det hele meget mere spændende.. Jeg har termin fredag, så får det jo nok snart afvide nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnets køn..
  • #1   5. maj 2008 jeg venter mig en lille søren ss

  • #2   5. maj 2008 Vi ville også gerne ha haft det at vide, men hun lå helt krøllet sammen og med samlet ben, så vi måtte også vente spændt. synes det gjorde det meget mere spændende ikke at vide det. Helt fantastisk da jordemoderen sagde "og det er en lille pige" da jeg var HELT sikker på det var en lille dreng:O)) Næste gang vil vi heller ikke vide det, der skal det også være en overraskelse:O) men held og lykke med fødslen, det kan jo ske når som helst:O), glæder mig til at se vidundert...og glæd dig til en helt fantastisk oplevelse...

  • #3   5. maj 2008 Ja altså jeg er kun 12 uger henne, men min kæreste og jeg vil ikke vide kønnet.. Vi mener begge at det er at pakke gaven op før jul f.eks. og så er det jo ikke lige så spændende når man skal føde, så vi venter med at få det at vide til dagen hvor den lille kommer..

  • #4   5. maj 2008 Mette J: ja når man ved kønnet kan man jo netop forberede sig, men syne sbrae jeg har hørt om for mange der få kønnet at vide og indstiller sig på en pige f.eks og så når barnet kommer ud er det en dreng og så står de der med al det lysserøde, og det er jo bare så ærgeligt..
    Men forstår godt dem som vil vide kønnet for ja det er jo lidt nemmer med hensyn til navne og tøj..
    Men jeg vil nu intet have at vide..


  • #5   5. maj 2008 Vi betalte 800 kr for en køns scanning da jeg var 17 uger henne smiley og vi venter en lille dejlig Isabella smiley

  • #6   5. maj 2008 vi ville også have haft det at vide men de kunne heller ikke se det da den lå med begge hænder imellem benene...
    Nu er vi også glade for vi ikke ved det og glæder os rigtig meget til den kommer ud snart(har termin i morgen)


  • #7   5. maj 2008 jeg har ikke vidst kønnet med de tre første ( piger ellesammen9 men her sidste gang fik vi en dårlig nakkefoldsscanning ( risikotal 1:4) og fik derfor en moderkagebiopsi og valgte så at få kønnet at vide - det var faktisk sjovt at vide det og det knyttede ligesom mig mere til barnet at vide det - hvorfor ved jeg ikke....................

  • #8   5. maj 2008 vi fik det afvide da jeg var ca 6mdr henne, det var vores eget valg at vi ville vide det

  • #9   5. maj 2008 Min kæreste og jeg havde de første 3 mdr sagt at vi ikke ville vide det, men til sidst var jeg ved at sprænge af nysgerrighed! og blev bare nødt til at vide det. Det samme ville min kæreste, så vi valgte til sidst at få det af vide smiley Og vi venter vores lille Vanessa.

    Jeg er ret glad for at have fået det af vide, da det er mit første barn, og lider lidt af perfektionisme, så ALT skal være klar til prinsessen kommer til verden (farver på sengetøjet, tøjet mm.)
    Desuden er det det første barnebarn i familien, så de er også helt oppe at køre.
    Så det er sikkert også rart for dem at vide at de skal købe lyserødt smiley
    Men næste gang tror jeg ikke jeg vil have det af vide.... Måske... smiley


  • #10   5. maj 2008 Jeg vil gerne vide det, men manden vil ikke. Må jo se om jeg kan overtale ham :o)
    Jeg har det lige som Tanja M, er lidt en perfektionist.


  • #11   5. maj 2008 vi vil også vide det, og det har vi ville hele vejen igennem, nu håber jeg vi kan se det torsdag når vi skal til scanning, ellers må jeg afsted igen

  • #12   5. maj 2008 Vi ville meget gerne ha' det at vide første gang, og også denne gang...
    Men denne gang kunne hun ikke se det og vi blev totalt skuffede smiley

    Overvejer selv at betale for en scanning for at få det at vide....


  • vivi p
    vivi p Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 1
    #13   5. maj 2008 mig og min kæreste fik det afvide da jeg var 6 mdr henne. på en måde var det dejligt at få afvide at der lå en lille dreng derinde, men jeg kan også godt se at det kunne være sjovt at få overraskelsen den dag den kommer ud. men vil sige hvis kæresten er med på den denne gang også så vil jeg gerne have det afvide..
    (har nemlig lige fået positiv svar fra lægen idag.. jubii er gravid igen.)


  • #14   5. maj 2008 vivi; skønt at høre, tillykke. hvor langt henne så`?

Kommentér på:
Barnets køn..

Annonce