{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Vælge om man vil vide kønnet? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen...

Lige et spørgsmål til jer alle...

Hvorfor valgte i at ville vide barnets køn?
jeg sys der er enorm mange der får det at vide i dag, det er næsten en sjældenhed at man ikke ved det før det barnet kommer ud....
Personligt ville jeg ikke selv have det at vide inden barnet kommer... Det er nu lidt sjovt at gætte også se det til den tid...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vælge om man vil vide kønnet?
  • #3   12. maj 2008 Vi fik en dårlig nakkefoldsscanning ( risikotal 1:4) derefter fulgte en moderkageprøve, en masse tårer og bekymring
    vi valgte at få at vide hvilket køn, da vi ikke kunne holde ud at tænke på at barnet som intetkønhvis det skulle blive en abort ( det var jeg 100% sikker på) - heldigvis viste prøverne at vi ventede en sund søn, så alle vores bekymringer blev "næsten" unødvendige og nu er vi forældre til skønne Anton.

    jeg syntes det var sjovt at vide hvad det ville blive, ved vores 3 andre børns fødsler vidste vi det ikke ( og ville ikke vide det) -
    denne gang har jeg købt lidt blåt inden Anton kom til verden.......


  • #5   12. maj 2008 ihh undskyld jeg vidste kke dette emne havde været oppe det må i undskylde.. :0)

  • #6   12. maj 2008 Vi valgte at få kønnet afvide fordi det var vores første barn og så syntes vi bare det var dejligt at vide om vi skulle takke ja til blå eller lyserøde ting/tøj og det var også rart at alt var gjort helt klar i de fine lyseblå farver når han kom til verden smiley

Kommentér på:
Vælge om man vil vide kønnet?

Annonce