{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

hvordan putter i {{forumTopicSubject}}

hej jeg håber at der er nogen herinde som har jo gode råd . vores datter på 2,5 år vil bare ikke sove pt. om aftenen , vi bruger nu næsten 1 time til 1,5 time på at få vores datter til at sove. når faren går ind til hende så siger hun væk til ham kalder hun så på mig og siger sove og nej alligevel vil hun ikke sove alligevel. hun græder konstant indtil at hun falder i søvn. vi har ellers haft gode perioder hvor det er gået nemt med at få hende til at sove men pt. har vi bare brug for nogle gode råd. på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan putter i
  • #1   26. feb 2009 puhh.. det varer jo længe før iben har dne alder, men har i puttebamser?
    jeg har hængt tre ting op på vejen ind til værelset som hun siger godnat til, og derefter kommer hun i seng og får sin puttebamse.. og så regelmæssige sovetider.. ikke noget med eeen enkelt aften..
    ingen sukker 1-2timer før sovetid og ingen leg min 30min før sengetid. håber dte kan hjælpe lidt smiley

• #2   26. feb 2009 Altså min søn på 7mdr er utroligt nem.. han har et lille lam i sengen, der hænger på tremmerne, der spiller og lyser lidt..
    Så jeg ligger ham bare ind, også liger han og trykker lidt på den, også sover han.. uden sut flaske eller lign...
    Dog kan han godt være lidt ked af det sommetider, også får han lige en smule trøste flaske... også sover han...

• #3   26. feb 2009 min datter er 2½år hun har en junior seng hun kan hoppe ud af.. lige pt går det rigtigt godt.. hun sover nede i kælleren hvor vi har værelser og sovværelse. hendes nat lampe er tændt.. ellers vild hun ikke sove.. vi børster tænder og ja så blive rhun puttet og jeg nysser hende og siger godnat vi ses i morgen så siger hun nat nat... smiley og så går jeg op... dog kan jeg høre i alarmen hun rumsterer det er kun hvis hun render ud på gangen jeg råber til hende på trappen at hun skal smutte i seng og og det er ikke hverdag mange gang hører jeg slet ikke fra hende..

Hun står op mellem 6og 7 og bliver puttet kl. 13. og sover mellem 1½-2½timer om middagen og så kommer hun igen i seng mellem 7-8 om aften.

nu ved jeg ikke hvor meget din datter sover til dagligt, men måske er hun slet ikke træt<?

• #4   26. feb 2009 ja som stine siger ingen form for sukker inden hun skal i seng og hun må heller ikke gejles op.. så hun er oppe i gearne smiley

• #6   26. feb 2009 kender det godt, har en datter der er på samme måde, en overgang brækkede hun sig hver gang hun blev lagt, nu ligger hun bare og taler en times tid så det er da blevet mere udholdeligt.. kan ikke sige så meget andet end at det er om at fortsætte, med at kæmpe for der. har lige fået bogen Sov igennem uden grå´d af elizabeth pantley, som jeg har læst lidt i¨, skal da helt sikkert prøve den på den lille ny hvis den bliver på samme måde..

• #7   27. feb 2009 takker meget for jeres gode svar , jeg håber også at det bliver bedre på et tidspunkt og det gør det jo

Kommentér på:
hvordan putter i

Annonce