{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår putter i baby i seng??
  • #1   20. nov 2008 da min datter var 3 mdr kom hun i hendes ejen seng kl. syv og vågnede igen kl elleve og ville have mad og om natten

• #2   20. nov 2008 Altså da vores datter var 2 mdr sov hun i sin lift inde hos os, og hun sov omkring kl 18. vågnede ved 24 tiden fik mad sov til 4 tiden fik mad og sov så til 7-7.30 tiden. hun begyndte at sove i sin egen seng på sit eget værelse da hun var ca 3mdr smiley

• #3   20. nov 2008 Hej mette.. Da min han var 2 måndere sov han i sin vugge, og vi gik i seng samtidig ca kl 10 i en lang periode. så vågnede han selvfølgelig 2-3 gange og skulle have mad om natten indtil vi sku op igen..! når han sku i seng, ammede jeg han til han sov og så puttede jeg ham over i hans egen seng! Men deres rytme ændre sig utroligt hurtigt syns jeg, ved ikke om i har det på samme måde..? lige som man syns de er verdens nemmerst babyer, laver de en ny rytmu.. *griner*

• #4   20. nov 2008 Naja ( på 4 mdr ) er indtil for et par uger siden, blevet puttet for natten ved midnatstid og har så sovet indtil middag næste dag ( selvfølgelig med et par flasker i mellemtiden ) Men det har været mit behov for at sove længe - Skal selvfølgelig lige aflevere vores søn i dagpleje, men derefter hjem og sove igen..

Men nu er vi begyndt at ligge hende ved 21-22 tiden for det blev noget natterod til sidst det andet..

Hun har aldrig sovet i vores seng og det har vores søn på 2 år heller aldrig..
    Putte med mor og far og nogen gange også sovet en liller middagslur i vores seng, men alt andet synes jeg er unødvendigt..
    Vores unger har deres egen seng fra starten af. Elsker mine børn, men gider ikke at ha' dem sovende i vores seng..

• #5   20. nov 2008 Hej alle sammen!!!

Tusind tak for alle jeres svar og gode råd, dem er jeg meget taknemlig for... vores rytme minder meget om marlene F....

Malene F: nu kan jeg se jeres søn er den del ældre end vores... hvordan er jeres rytme i dag??? har han fået dårlige vaner??? smiley

hvordan får i de kære børn til at sove, hvis man ikke skal amme dem i søvn???

jeg vil meget gerne høre fra flere om deres nætter, putning og det at sove i egen seng osv.

• #6   20. nov 2008 min lille bette bliver puttet omkring ved 20 tiden nogen gang lidt før andre gange senere men som regel deromkring i sin egen seng

• #7   21. nov 2008 niklas er siden han var 2 mdr blevet puttet mellem ¨19-19,30 da han var 2-ca 4 mdr vågnede han mellem 22-24 for at få en flaske og så igen ved 4-5 tiden, så var han oppe 7-7,30

• #8   21. nov 2008 Linda H: Tak for dit svar... vi vil også gerne ind i en fast rytme... men er også rigtig gode til at besøge folk og familie... så det er lidt svært at fastholde en fast senge tid... hvis det bliver nødvendigt, må vi jo tilsidesætte besøgene lidt... men det er bare så hyggeligt.... Når i er på besøg hos folk - putter i ham så også kl. 20.00 hos dem i er på besøg hos??

Anita: Jeg kan vist godt begynde at finde en rytme... tak for tippet!

Berit R: det lyder som en rigtig god rytme... den vil jeg gerne overtage:-)

• #9   21. nov 2008 Hej Linda!

Mange tak for svarene!!!

Kommentér på:
Hvornår putter i baby i seng??

Annonce