{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

spiser meget!?! {{forumTopicSubject}}

Min lille dreng er 10uger og har de sidte 2uger fået NAN, da jeg ikke hade nok mælk selv til at mætte ham.. Han spiser nemt 200ml og er begyndt at ville have mere, så omkring 250ml. Han får det ca. med 3-4 timers mellemrum og sover 5-7 timer om natten.. Er det for meget mad han får?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spiser meget!?!
  • #1   1. mar 2009 Hvis han kan ta det uden at det står ud af ham, når i bøvser ham af, og ellers er glad og tilpas, så tror jeg, det passer fint nok.

Umiddelbart lyder 250ml til sån en lille gut af meget, men når han så "kun" spiser hver 3-4 time, så tror jeg altså det stemmer godt nok

Det er bedre at børnene vænner sig til at spise til de er ordentligt mætte, istedetfor at kræve lidt flaske hist og pist, og måske har du bare været heldig med en go spiser;o)

• #2   1. mar 2009 Jeg har læst et sted, at de ca skal have en 6 del af deres vægt fordelt på 5-6 måltider. Men ja, man kan jo selv fornemme om de trives smiley

• #3   1. mar 2009 min datter er 2 mdr og hun spiser nemt 160 ml (hun får osse nan) så melder hun sig igen 3-4 timer efter... hun sover 6 -8 timer om natten og hun tager fint på i vægt...

men så længe han ikk brækker/gylper det op så passer det fint.... nogle børn spiser bare mere end andre og alle børn er jo ikk ens smiley

hun sover igennem om natten.....

Kommentér på:
spiser meget!?!

Annonce