{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

det kan da ikke være rigtigt {{forumTopicSubject}}

min datter på 17 mdr. har afføring ca. 8- 12 gange om dagen, jeg skifter hende konstant og alligevel får hun bleudslet, som hun ellers aldrig har fået før, hun bruger kun libero, da hun ikke kan tåle andre:( dyr fornøjelse) smører med zinksalve hver gang vi skifter hende. lægen siger at hun bare har gang i fordøjelsessystemet, men helt ærligt, 8-12 gange.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det kan da ikke være rigtigt
  • #1   8. maj 2008 lyder vildt ss

• #2   8. maj 2008 hold da lige ferie, min datter har afføring max 3 gange om dagen det syntes jeg er rigeligt. men 8-12 gange wow

• #3   8. maj 2008 Mælk/kernemælk kan give hård mave ved overbrug. Måske du kunne prøve at give hende noget mælk.

• #4   8. maj 2008 Har hørt at man ikke skal smøre med zinksalve ved rød numse, da der er alkohol i, Man må heller bruge pudder..

• #5   8. maj 2008 ja det er godt nok meget.. min søn laved hver gang han spiste men det var kun det første halve år.. min datter laver en gang om dagen nogen gange hver anden 3 dag..

men det lyder underligt at din læge siger at hun bare har gang i systemet.
    er det hårdt eller tyndt hendes afføring?

• #6   8. maj 2008 katja der er ikke alkohol i min.. men det er rigtigt at man ikke skal bruge zink hele tiden, da huden ikke får lov til at ånde når man bruger zink. det lægger kun en hinde for at urinen ikke skal gå ind i "sårene"
    men lad hende rende rundt med røven bar., da huden har brug fo luft

• #7   8. maj 2008 julie h

har lige et fif til dig
    til rød numse er det beste at bruge HELOSAN det tager det bare med det samme, er næsten væk dage efter. smiley

• #9   8. maj 2008 Patrick laver kun en gang om dagen.. nogen gange to, men ik så tit.
    og har ehller aldrig gjort det, så sys det lyder vildt meget.

• #10   8. maj 2008 Kan helt klart også anbefale Inotyol. Husk at smøre på i et tyndt lag, et tykkere lag er kun spild af penge.

• #11   8. maj 2008 brug phenhantinol tror jeg det staves.. Det er mod overbelastede hud og røde baby numser.. Vi bruger det tattoo´s og når nike får tænder bliver han utrolig rød i røven at han bløder pga han får sådan nogle blæer bruger vi den ellers bare alm zink savle når han er lidt overbelastede.. Men brug den phenhantinol salve... Vil varmt anbefale den og den koster ca 80 kr på apoteket...!!! Og så giv noget banan eller rugbrød som er fast og en masse vand.. (selv tattovørene udgiver disse savler og anbefaler den..) Og så lad hende rende med fri numse hver gang et stykke tid..!!

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #12   8. maj 2008 min datter havde også godt gang i hendes fordøjelses system da hun var lille,hun var omkring 4-5 mdr, så noget yngre end din er nu. Men prøv med noget Johannesbrød mel (kan købes i håbdkøb på apoteket) som du skal lave til en jævning om komme i maden, det er ikke noget som smager særlig godt, men det er effektivt. held og lykke.

• #13   12. maj 2008 Har I fået tjekket, at det ikke er en svampeinfektion?

Vores søn døjede også med rød numse/blåner/sår i en periode. Ved en tilfældighed var vi med ham hos lægen i andel anledning, fik hende lige til at se hans mås.

det viste sig a være en svampeinfektion, der krævede noget creme på recept.

Derudover anbefalede hun karbad uden sæbe med godt med babyolie i og så måsen bar så meget som muligt. -det hjalp efter tre dage (o:

Ellers klarer vi alt her med zinksalven!

Mvh

N.

• #14   13. maj 2008 (Vi har engang forsøgt os med kogte klude, desværre uden reslutat. HVIS dete r en svampeinfektion, har måsen og huden slet ikek godt af mere fugt, tværtimod!).

VH

N.

• #15   14. maj 2008 Hmmm...Måske dete r fordi det er kogt, og dermed alle baakterier "udryddet" og helingsprocessen måske fremmes :o) ?hvad ved jeg ;o) *S*

Kommentér på:
det kan da ikke være rigtigt

Annonce