{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

kender i følelsen af være alene {{forumTopicSubject}}

nogen der kender den følelse af være helt alene i verden???

jeg føler mig så alene i den her "store" verden.....
jeg bor langt ude på landet synes jeg selv og har ikk nogen mulighed for at komme nogen steder i weekenden og om aften den sags skyld...

jeg sidder bare herhjemme og sumper synes jeg.......
min kæreste sidder bare foran hans computer og spiller og jeg synes at jeg farer rundt for at holde hus og kan ikk holde til det, da jeg går sygemeldt med min ryg.

han siger altid at han nok skal tage det dagen efter, men der sker ikk noget og så skal jeg alligevel tage det...

jeg går osse og leger med tanken om at genoptage kontakten med min mor, men min kæreste nægter at have hende inde for vores dører.....

ja undskyld mit sure opstød, men havde bare brug for at komme af med det.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i følelsen af være alene
  • #1   10. maj 2008 Hehe det lyder som min kæreste og når ikke han spille så er han på arbejde.

    Godt der ikke er nogle børn endnu.


  • #2   10. maj 2008 jeg kender godt den følelse.. jeg er alene med mine 2 børn. hvor ingen af fædrene kommer og ser dem..
    og jeg bor inde i byen. men jeg kan jo heller ikke tage nogen steder om aftenen, da mine børn jo skal sove..
    har mine forældre og en bror. men min bror har selv kæreste på så han kommer ikke så tit mere..

    jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden mine forældre..

    de er så i usa nu næsten 3 uger, kommer hjem på mandag..
    så nu har jeg prøvet at være uden dem, det har været rigtig hårdt..

    så jo kender godt den følelse du render rundt med..

    sådan havde jeg det også da jeg boede sammen med min søns far, enten var han på arbejde eller også sad han ved com..



  • #3   10. maj 2008 det lyder som min fyr da blev fyret da jeg var 7 mdr henne og lavet ikke andet ind spille com og efter vi fik den lille.
    følte jeg lige så godt kunne være alene.
    nu har han da enlig fået et job.


  • #5   10. maj 2008 min kæreste kan desværre ikk arbejde lige for tiden... går sygemeldt ligesom mig....

    dog er den lille ikk kommet endnu, men er bange for at jeg kommer til at stå med hele når den er født ligesom jeg gør nu......

    jeg kan ikk rigtig begynde til noget fritidshaløj da busserne kører af h til herude, øv bøv


  • #6   10. maj 2008 jeg er sku osse ved at gå ud af mit gode skin...

    han har bare og hjælpe når den lille kommer


  • #8   10. maj 2008 er det ikke op til dig at tage kontakt til din mor? det skal din kæreste da overhovedet ikke bestemme.. det med at manden ikke gider lave noget hjemme kender jeg ingen løsning på, har det samme problem.. har du lyst til at snakke med dig nor igen så er det dit valg og det skal han da overhovedet ikke blande sig i! du bor der også så er du også med til at vælge gæster i dit hjem...

  • #9   10. maj 2008 Maria S: min mor valgte i januar at skide mig og op ned at ryggen, da jeg blev smidt ud af min søster og ville ikk tro på hva jeg sagde og sådan har det været hele livet...



  • #11   10. maj 2008 Maria S: hun er jo stadig min mor et eller andet sted... min ældste søster som jeg stadig snakker med, siger at hun hele tiden spørger til mig, men hun har ikk gidet og kontakte mig... så det kan jeg ikk bruge til noget...

  • #12   11. maj 2008 Jeg syntes da du skal prøve at kontakte din mor og snakke det hele igennem med hende..
    Kan dog også godt forstå din kæreste hvad angår din mor, han forsøger jo bare at beskytte dig for han har sikkert set hvor såret du blev da hun sked dig op og ned af ryggen..
    Men det er da netop nu hvor du er gravid at du har brug for din mor..
    Hvor meget ude på landet bor i??
    Har du ikke andet familie eller venner udover din kæreste, som du feks kunne besøge engang imellem og blive og overnatte hos, så du kom lidt ud eller ja feks en nabo som du kunne kører med engang imellem ind til byen??


  • #13   11. maj 2008 hvor er det enlig dejlig at høre at det ikke er mig der er unormal , hvad angår det med at kærestene ikke laver noget ..
    Det forgår helt samme måde her hjemme ..

    Carina b : Er ked af og høre hvordan landet ligger smiley
    Håbe du finder ud af noget ,,
    Mange sommerkuns her fra smiley


  • #14   11. maj 2008 Jannie H: der kører en bus herude fra og ind til den næmerste by, men den kommer med at kører kl 19,30 i hverdagen og om lørdagen er det kl 16 og om søndagen er det vist nok kl 18 og man kan jo ikk tage ind til stor byen og kigge sammen med veninerne om lørdagen for man har jo ikk lyst til og tage tidlig hjem når man hygger sig....

    alle min veninder bor langt væk fra mig og det er ikk alle der har bil, så de kan kører herud og besøge mig...

    jeg min pjelemor som jeg kalder hende - har dog aldrig været i plejefamilie.
    hun er som en mor for mig, og det holder mig også lidt tilbage men hensyn til at kontakte min mor.
    og jeg tror heller ikk at det ville gå særlig godt hvis jeg kontaktede hende desværre..


  • #15   11. maj 2008 Jeg kan sagtens følge dig..
    Inden jeg fik kørekort følte jeg mig også meget bundet.. Men om aftenen kunne jeg alligevel ingen steder tage da min datter jo skulle i seng.. det er blevet lidt nemmere efter jeg har fået mig en dejlig kæreste.. Han er sød til at tage hende også når jeg arbejder hver tredje weekend..
    Du må simpelthen tage en snak med din kæreste om hvordan du har det og at du ikke har overskud til at lave det hele derhjemme..
    I to burde måske også gå nogle gode lange ture sammen, hvis i bor på landet må der være en masse skøn natur..
    Så i ikke bare sidder derhjemme eller bare ligger i sengen og ikke rigtig laver noget...


  • #16   11. maj 2008 ja det kunne vi jo gøre;)

    det har jeg prøvet og forklare ham mange gange.... og så siger han at han nok skal tage sig sammen.... men det gør han ikk


  • #17   11. maj 2008 nej det kan der være noget om....

    så nu er jeg begyndt og lade tingene stå... for så gider jeg heller ikk og lave noget.... og så må hele hjemmet bare ligge og flyde...


  • #18   11. maj 2008 maja k: det mener han at han først kan gøre når jeg er så langt henne og maven flyder godt og når jeg ikk selv kan rejse mig....

    han glemmer bare at jeg går med mange rygsmerter og ikk kan holde til ret meget..... men hævnen er sød hehe, når jeg ikk kan rejse mig selv kommer han sku til at gøre ALT hehe

    og så kan han lærer det endnu mere hehe


  • #19   12. maj 2008 maja k: nej det gør de ikk... det er bare synd at det skal være sådan

  • #20   12. maj 2008 ja det kan de.... hehe

Kommentér på:
kender i følelsen af være alene

Annonce