{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

følelsen af at elske.. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og lige pludselig slår det mig bare "gud hvor jeg elsker min kæreste!"
Jeg synes det er en utrolig følelse, den der "elske" følelse.. Jeg ved bare at jeg virkelig elsker ham.. Vi har og har haft vores problemer, men vi har klaret den og har været sammen i 4 år nu smiley Jeg ved han er manden for mig, vi har prøvet en periode at leve uden hinanden, da det gik så galt og mig og sønnen flyttede fra ham, men efter 7 mdr var vi sammen igen. Jeg ku bare mærke jeg stadig elskede ham og han bare sku være min igen.. Og det blev han smiley Men det er den følelse jeg prøver at forklare... Det er svært at beskrive, som om hjertet er helt fyldt, jeg blir glad og helt "dette er meningen med mit liv" tilfreds..?
Ingen anden vil jeg nogensinde ku elske som ham! Når han er for sent på den og jeg ik lige kan få fat på ham på tlf, blir jeg straks bekymret for om han nu er kommet galt afsted i trafikken eller andet (vi bor i et "getto"område), jeg blir så bange for at miste ham, for hvad skal jeg så gøre... Så svært at forklare hvordan den kærlighed føles.. kender i det?

med vores søn... er mit liv... så enkelt sagt.
Jeg elsker min søn, og bare det at han er på ferie 1 uge, så føler jeg mig ikke hel, jeg mangler noget, og om aftenen lukker jeg døren ind til hans værelse, som når han er hjemme, for det er helt forkert, at døren er åben og han ik er der... troede bare jeg var pjattet, men fik pinligt sagt det til kæresten og han sagde, at han også havde lukket døren et par gange, for han ku heller ikke have det hehe, og han er ellers ikke så følsom smiley
min kærlighed til sønnen er så enkelt at forklare, for han er alt smiley

Min kærlighed til kæresten...han betyder alverden, jeg elsker ham, mere end jeg kan beskrive med ord og følelsen i mig er hel vild. Jeg kan sidde og ønske at vi blir gamle sammen.. jeg er ikke selv bange for at dø, men jeg er bange for at opleve som gammel, at han pludselig kan dø fra mig.. tænk allerede at bekymre sig om det smiley

Måske i kan hjælpe med at beskrive denne følelse af kærlighed til sin anden halvdel?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  følelsen af at elske..
  • #2   3. nov 2011 Sådan har jeg det også tit smiley men så glemmer han at rydde ud efter sig eller høre ikke hvad eg siger også er det glemt smiley

  • #3   3. nov 2011
    Haha Frk. Jylland - Det er så rigtigt smiley

    Jeg elsker bestemt også min mand, og selvom vi da har vores turer så er der jo aldrig nogen tvivl om at vi skal være sammen resten af livet smiley Vi er på vores 7 år, jeg var 15 da jeg mødte ham, og han var 18, og nu bliver han 25 på torsdag, det er jo VILDT smiley

    Vi har en dejlige og fantastisk datter sammen, og venter en lillebror om 3 måneder, .. OG hvis ikke vi elskede hinanden før, så gør vi det i hvert fald nu, for der er ikke nogen større gave at give hinanden, end et barn, og det er da klart en kærlighedserklæring smiley !

    Og jeg tror på at der ikke er noget som er noget værd - medmindre end at man skal kæmpe for det smiley


Kommentér på:
følelsen af at elske..

Annonce