{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Lene P
Lene P
Tilmeldt:
26. okt 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

Vores datter vil ikke sove {{forumTopicSubject}}

Vores datter bliver 9 mdr. her sidst i april, og hun sover ikke igennem endnu. Hun kommer i seng mellem kl. 19.00 - 19.30, hvor hun får en flaske med vælling, og så vågner hun igen mellem 21.00 - 22.00. Og derefter vågner hun en gang mere, men det svinger mellem midnat og kl. 03. Hver gang hun er vågen spiser hun mellem 150 - 225 ml vælling.
Og i løbet af dagen spiser hun både grød, brød, div. frugter og aftaensmad sammen med os, og de laver en masse i dagplejen + at vi leger når hun kommer hjem.
Hun sover 1 time om formiddagen, og 2 - 2,5 timer om eftermiddagen.
Så er der nogen af jer der ligger inden med nogle råd eller egen erfaring som I vil dele ud af, så bare kom med dem.
Da jeg efterhånden godt kunne bruge en mere sammenhængende søvn, da jeg er startet på arb. igen og ikke lige kan tage en lur i løbet af dagen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vores datter vil ikke sove
  • Lene P
    Lene P Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #1   7. apr 2009 Tak for jeres råd, vil prøve mig lidt frem, også se hvad der sker

  • #2   7. apr 2009 Frederic har været vågen 1-2 gange siden han var 2 mdr gammel..

    og ja kortere eftermiddags lur eller rykke den, som det er blevet sagt. Tør slet ikke tænke på hvordan hans sove halløj bliver når han nu snart skal starte i dp


Kommentér på:
Vores datter vil ikke sove

Annonce