{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Min datter vil blive SÅ glad :D {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig datter, der lige er blevet 6 år (og 2 mere på hhv 10½ og 12 år)
Da min lille prinsesse havde fødselsdag fortalte hun mig at når hun blev stor og 8 år, ligesom sin storesøster (som godt nok er 10, men pyt) - Så blev hun også stor og storesøster smiley

I hendes verden betyder det at være storesøster, at man er en stor pige smiley hehe

Jeg glæder mig SÅ meget til at fortælle hende at hun skal være rigtig storesøster i sensommeren!

Pyt med familien, der sikkert ikke vil støtte mig i barn nr 4, men min lille prinsesse bliver med garant glad smiley

Min ældste datter vil helt sikkert også blive lykkelig, hun har lige fået den alder at hun synes babyer er skønne at passe smiley

(og ja, jeg er da sikker på at min mellemste datter også vil blive glad for baby, men hun har en alder, hvor hun er mere glad for vores hundehvalp)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datter vil blive SÅ glad :D
  • #1   23. jan 2013 Tillykke. smiley dejligt at kunne fortælle dine piger den gode nyhed.
    Jeg er en del af en søskendeflok på 4 og det er et rigtig dejligt antal smiley


  • #2   23. jan 2013 Stort Tillykke med det ! smiley
    Hvor langt er du henne??... smiley

    4 børn, det er sejt smiley Jeg kommer ud af en hvor vi kun er 2.. Men må da være fedt at have så mange søskende at hygge med smiley


  • #3   23. jan 2013 Tillykke . Vi er os 4 i min familie . Har 3 brødre. Så mon ikke de bliver glade smiley og ja alderen er jo lige til det smiley og hvad så nogen kan klarer 4 eller flere andre kan ikke . Det jo helt op til en selv . Jeg personligt holder mig til 2 og heldigvis får jeg en af hver smiley men min kæreste har selv 4 drenge så får mange alligevel smiley

  • #4   24. jan 2013 Mange tak smiley og tillykke til jer også.

    Jeg er 5+4 i dag, så det er ikke så langt endnu smiley

    Jeg er selv ud af en søskendeflok på 4, men det var nu ikke særlig positivt, men jeg sammenligner ikke. Der er stor forskel på mine børn og mine søskende smiley

    Min kæreste ville til at starte med gerne have haft rigtig mange børn, men jeg synes selv at 4 er et meget godt antal.....
    Skulle der komme 2 på en gang, så er det naturligvis også meget velkomment smiley


Kommentér på:
Min datter vil blive SÅ glad :D

Annonce