Min datter vil blive SÅ glad :D {{forumTopicSubject}}
Jeg har en dejlig datter, der lige er blevet 6 år (og 2 mere på hhv 10½ og 12 år)
Da min lille prinsesse havde fødselsdag fortalte hun mig at når hun blev stor og 8 år, ligesom sin storesøster (som godt nok er 10, men pyt) - Så blev hun også stor og storesøster
I hendes verden betyder det at være storesøster, at man er en stor pige hehe
Jeg glæder mig SÅ meget til at fortælle hende at hun skal være rigtig storesøster i sensommeren!
Pyt med familien, der sikkert ikke vil støtte mig i barn nr 4, men min lille prinsesse bliver med garant glad
Min ældste datter vil helt sikkert også blive lykkelig, hun har lige fået den alder at hun synes babyer er skønne at passe
(og ja, jeg er da sikker på at min mellemste datter også vil blive glad for baby, men hun har en alder, hvor hun er mere glad for vores hundehvalp)
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Jeg er en del af en søskendeflok på 4 og det er et rigtig dejligt antal
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Hvor langt er du henne??...
4 børn, det er sejt Jeg kommer ud af en hvor vi kun er 2.. Men må da være fedt at have så mange søskende at hygge med
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
jan 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
Jeg er 5+4 i dag, så det er ikke så langt endnu
Jeg er selv ud af en søskendeflok på 4, men det var nu ikke særlig positivt, men jeg sammenligner ikke. Der er stor forskel på mine børn og mine søskende
Min kæreste ville til at starte med gerne have haft rigtig mange børn, men jeg synes selv at 4 er et meget godt antal.....
Skulle der komme 2 på en gang, så er det naturligvis også meget velkomment
Min datter vil blive SÅ glad :D