{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyk afføring
  • #1   22. apr 2009 hmm kan ikke huske det, men mon ik det er når de begynder på alm føde?

• #2   22. apr 2009 min søn har sådan en tyk aføring men jeg ammer så heller ikke mere og han er næsten en månede:)

• #3   22. apr 2009 Okat tak for svar . For mig og kæresten var ved at snakke om det igår, men vi tror nemlig at lillepigen har forstoppelse, for det er nemlig meget tykt og hun får latulose .

• #4   22. apr 2009 min søn er snart 7 måneder og han har ikke fået tyk afføring endnu og han får fast føde og det har han fået i snart en månede... for vores sp'er synes ikke der var godt til og starte før, fordi han kunne/ kan klare sig på mit mælk...

• #5   22. apr 2009 sorry jeg fik vist lige læst forkert heh lidt træt bettemanden vågnet tidligt sorry

• #6   22. apr 2009 De skulle ikke blive forstoppede, hvis man ammer fuldt...

når du siger tyk aff, er det så "gedelorte" eller hvordan tyk?
    Hvor tit har hun aff?

Jo længere tid der går imellem, jo tykkere blir det, da kroppen opsuger det væske, der er i bæen...

• #7   22. apr 2009 i kunne måske prøve og masser ( staves ) hendes mave med uret og cykel med hendes ben og stræk og bøj hendes ben...
    det hjælp min søn, da han have problemer med hans mave, da han var 1-2 måneder gamle...

• #8   22. apr 2009 Altså hendes afføring er ikke hård , som små gedelort . Nej det er ligesom alm. babyafføring, bare mega tykt . Det er ikke helt til at forklare , men det er tykt uden at være hård . Giver det nogen mening ?
    Vi masser hendes mave, cykler med hendes ben og alle de øvelser man kan lave , men intet hjælper .

Hun har ikke afføring så tit som normalt , nu kan der godt gå 3 dage imellem og når hun presser , så skriger hun , som om hun ikke kan få det ud . Det er mega synd for hende

• #9   22. apr 2009 sådan var det også med min søn, da han var 1-2 måneder gammel, men der hjalp det med de øvelser...
    børn der blir ammet behøver ikke have afføring hverdag....

• #10   22. apr 2009 Du kan prøve at give lidt vand i sutteflaske ind imellem, så der kommer mere væske i tarmen.
    Det ville jeg gøre og så droppe laktulosen, for de små pus blir "afhængige" af det, og det kan resultere i at hun skal ha monster-doser, når i begynder på fast føde.....dér har de ofte brug for lidt hjælp.

hva siger din sundhedsplejerske til det?

• #11   22. apr 2009 min SP sagde at det var normalt for jeg undrede mig også meget over -og blev meget urolig fordi hun plejede at have afføreing hver 2 time førhen -ja så ofte, men nu går der 3 dage imellem, og det skete lige fra den ene dag til den anden, det skift.
    Min SP sagde at det bare var fordi at maven var blevet mere udviklet nu så den bedre holdt på det og ikke havde brug for den ekstreme gennemgang at få det ud hele tiden, så hun sagde at det bare var helt fint. Tøsens er også blevet meget mere tykt end hvad det plejede. førhen var det sådan noget grums agtigt noget der ikke lugtede. Nu er det tykt og klistret og stinker helt vildt -men det da nok fordi det er derinde så længe tænker jeg eller fordi det bare er mere.. kompakt?

• #12   22. apr 2009 -jeg ammer også fuldt

• #13   22. apr 2009 og så kommer der så meget nu, der hver 3 dag at jeg ikke forstår at hun kan have så meget inde i sin mave. Hele bleen er fuld samt at hun sked så meget at det ikke kunne være i bleen så tøjet var smurt ind i lort, hun sked bare igennem så det gik ud af benhullerne og op af ryggen.
    Så skiftede fra Libero bleerne der bare slet ikke holdt på det og over til Bambo bleerne som en foreslog mig fordi hun også tisser ret meget ad gangen og de holder 100% på det i forhold til Libero bleerne hun tissede igennem hele tiden. hurra hurra

• #14   22. apr 2009 Min SP kommer på fredag, så vil også lige snakke med hende om det .
    Ved godt at der kan gå op til 10dage før ammebørn har afføring , men det ser bare ud til at gør ondt på hende når hun presser og hun skiger helt vildt når hun presser . Men vil da helt klart prøve det med vandet , for er heller ikke så glad for at give hende alt det lakoluse

• #15   22. apr 2009 Jeg gav min datter sveskejuice... hun havde nemlig også hård mave, hvor det var hård, uden at være hård... det ligner "voksen" afføring.. men hun kom af med afføringen et par timer senere, efter hun havde fået sveskejuice.. =)

Kommentér på:
Tyk afføring

Annonce