{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

nu skal jeg sgu opereres {{forumTopicSubject}}

i går fik jeg smerter og troede det var mens der var på vej. Men det blev bare værre.. så slemt at jeg ikke kunne sidde op eller gå.. det gjorde sindsygt ondt. Var lige ved at gå i seng, men så ringede jeg til lægevagten.

Ankom til lægevagetn (næstved sygehus) kl ca 21.40 og så gik det stærkt, blev undersøgt af lægen, og så blev jeg sendt videre til gynækologer og scanninger og alle mulige prøver og undersøgelser. Det viser sig at være en graviditet udenfor livmoderen, som så er gået til grunde, men at der stadig er noget blod, plus at der er kommet en cyste på ca 5 cm i diameter.

Blev indlagt kl 00.30 i nat. Her til morgen blev jeg scannet og unersøgt igen og fik meddelslsen at jeg skal opereres i morgen smiley !!

Jeg fik dog lov at komme hjem i dag, hvis jeg lovede at passe på og komme hvis det blev værre eller at ringe efter ambulancen. Så fik jeg et smart tarmskyldningssæt med hjem.. øhh?? Ja og nogle smertestillende piller.

Så i morgen skal jeg møde på næstved sygehus kl halv otte. Fuck hvor er jeg bange, har jo aldrig prøvet sådan noget før.. øv øv øv. Hvor skal jeg dog meget igennem!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nu skal jeg sgu opereres
Kommentér på:
nu skal jeg sgu opereres

Annonce