nu skal jeg sgu opereres {{forumTopicSubject}}
i går fik jeg smerter og troede det var mens der var på vej. Men det blev bare værre.. så slemt at jeg ikke kunne sidde op eller gå.. det gjorde sindsygt ondt. Var lige ved at gå i seng, men så ringede jeg til lægevagten.
Ankom til lægevagetn (næstved sygehus) kl ca 21.40 og så gik det stærkt, blev undersøgt af lægen, og så blev jeg sendt videre til gynækologer og scanninger og alle mulige prøver og undersøgelser. Det viser sig at være en graviditet udenfor livmoderen, som så er gået til grunde, men at der stadig er noget blod, plus at der er kommet en cyste på ca 5 cm i diameter.
Blev indlagt kl 00.30 i nat. Her til morgen blev jeg scannet og unersøgt igen og fik meddelslsen at jeg skal opereres i morgen !!
Jeg fik dog lov at komme hjem i dag, hvis jeg lovede at passe på og komme hvis det blev værre eller at ringe efter ambulancen. Så fik jeg et smart tarmskyldningssæt med hjem.. øhh?? Ja og nogle smertestillende piller.
Så i morgen skal jeg møde på næstved sygehus kl halv otte. Fuck hvor er jeg bange, har jo aldrig prøvet sådan noget før.. øv øv øv. Hvor skal jeg dog meget igennem!
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Men tror ikke du skal være bange de kan jo som regel deres kram ret godt Held og lykke eller hva man lige siger i den situation og god bedring
jun 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 174 Svar: 2.333
Er super ked af at høre det
Håbet det hele bliver okay igen!
Og son Nana siger du skal ikke være bange, de kan jo deres kram
Al held og lykke i morgen og fremover!
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Og så siger de at hvis cyste har lavet ballade, så skal den ene ægleder fjernes. Hvis jeg så bliver gravid igen skal der holdes godt øje med mig. Lige nu fortryder jeg bare sådan det projekt baby.. fuck hvor gik det bare galt på alle leder og kanter!
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Sofie bare rolig projekt baby skal nok lykkes i skal bare lige stå den svære prøve inden. Vi fik den svære prøve da Sigrid var født og sådan er det nogen gange. Livet er ikke altid ligeså nemt som det er for naboen men lykkes det gør det altid på den ene eller anden måde
jan 2009
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 20 Svar: 198
Jeg har jo allerede snakket med dig, og ved hvordan du har det og dine tanker .. Jeg føler virkelig med dig!!
Det er så uretfærdigt at dette lige skulle ramme jer ..
jun 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 59 Svar: 733
Håber virkelig det bedste for dig imorgen...
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
jan 2009
nu skal jeg sgu opereres