Hvad skal jeg/vi nu ? {{forumTopicSubject}}
Hej BB, nu får i så lige heele historien.
Manden og jeg har nu prøvet i 1år og 3mdr helt uden nogen form for beskyttelse.
Jeg smed p-pillerne i slutningen af Jan. 2011 da vi besluttede at nu ville vi gerne påbegynde projekt baby.
Min mens kom de efterfølgende 2mdr, men så forsvandt det som dug fra solen og kom ikke i 9mdr, så kom det i okt. og nov. 2011 og har igen ikke været der siden..
Vi har nu i dag fået svar på mandens sæd kvalitet, svaret "der er rigtig mange, og det gør at de er lidt sløve men ikke noget af betydning, du ligger på 7ud af 12" og ifølge hans læge var det helt fint.
Jeg har selv været til lægen slutningen af sidste år, og få et lille tjek af underlivet og er blevet testet for PCO. men intet er galt.
Hvad gør jeg/vi nu?
Jeg mener jo der et eller andet sted er noget galt.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 60 Svar: 282
maj 2011
maj 2011
Havde du alm eller meget underlig mens?
For det må man jo sige jeg har haft, eller at jeg rettere har
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
En af mine veninder og hendes kæreste prøvede i 29 måneder før der skete noget, og hos os tog det lige knap 3 måneder.
Det er meeeeget forskelligt hvor lang tid der går inden der sker noget.
Det med udebleven mens kan sagtens være pga du smed p-pillerne. Der skete nemlig det samme dengang jeg smed mine for nogle år siden. (det var fordi jeg ikke kunne tåle dem!), og lægen sagde at det var hormonerne der ikke helt kunne finde ud af det, og at det hos nogle kan tage utrolig lang tid før det er på plads.
Så bare vent -lige pludselig er der en lille pjevs derinde.
maj 2011
Jeg er 19, bliver 20 senere i år.
Hvad skal jeg/vi nu ?