{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ting til baby:D
  • #1   11. maj 2009 Vi har næsten ikke fået købt noget, vi har købt barnevogn og lidt tøj. Men mangler stadig meget tøj sys jeg.

Men syntes godt nok det snart er tæt på, og jeg har slet ikke styr på noget som helst.. ;o)

Men mon ikke jeg når at få styr på det inden lillepigen kommer, har jo trods alt 3 mdr endnu, og har da også en liste med alle de ting vi mangler, så det er jo bare om at finde listen frem og begynde at købe det der står på den.

Mia 26+3

• #2   11. maj 2009 Ja jeg mangler bare lillemanden så er jeg faktisk klar.... skal lige have hentet vores kravlegård og have købt lidt sutteflasker, det er vist kun det jeg mangler.... er 35+4 idag

• #3   11. maj 2009 Jeg har først termin i september og jeg har faktisk efterhånden ALT:-)
    Vi har så også fået en del, men jeg havde lavet en liste med alle de ting vi sku ha til lillepigen i starten og fra den mangler jeg kun en brystpumpe og det er jo ikke det vigtigste:-)

• #4   11. maj 2009 Et eller andet sted tror jeg da osse at jeg mangler nogle småting som jeg ikke lige har tænkt på, men butikkerne lukker jo ikke fordi jeg føder... he he

• #5   11. maj 2009 Janni, ja der er sikkert noget man har glemt...

• #6   11. maj 2009 Jamen nu har jeg det jo osse rimelig nemt da jeg fik vores den første i 05, så har jo en masse ting fra ham af.... det gør tingene lidt nemmere synes jeg... he he

• #8   11. maj 2009 janni: Ja helt sikkert... Jeg har også googlet "must have" lister til babyer og set nogen i div. babymagasiner... Så tror jeg har det meste og vigtigste med.. Men der skal helt sikkert nok være noget jeg mangler.

• #10   11. maj 2009 <b>Jeg har:</b> tremmeseng, puslebord, badekar + stativ, blespand, stofbleer og vaskeklude. Og så har jeg bestilt barnevogn.

<b>Jeg mangler:</b> MEGET! Hehe ...

Meeen, jeg er også kun 16+2 i dag . smiley

Kommentér på:
Ting til baby:D

Annonce