{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller ?
  • #1   12. maj 2009 jeg kan anbefale at undgå slankepiller med djævlens vold og magt!

jeg har selv gjort mine erfaringer, og blev mildt sagt hujende sindsyg af dem.

det samlede regnskab endte i:

+ vægttab på 11 kg
    + kunne træne som lyn og torden imens jeg tog dem

% kiloene på igen 4 måneder efter
    % 1 stk mistet forlovet
    % 1 stk mistet elevplads
    % skadet lever
    % dybe skår i forhold til søster
    % ingen kontakt til datidens kollegaer
    % stort stort psykisk dyk

jeg havde fået fingrene i "cutting force" pillerne

og jeg kan kun på det kraftigste fraråde dem.
    der kan IKKE advares nok!

jeg bor i et lille samfund og har som følge af min flirt med slankepillerne stadig nogen steder i byen ry for at være bindegal. og det tiltrods for at det ligger 8 år tilbage,

• #2   12. maj 2009 hvis din bmi procent er over 25 kan du købe dem sundhedsstyrelsen lige er komme ud med som kan købes på apoteket.

• #3   12. maj 2009 (link fjernet)

• #4   12. maj 2009 min datter tager xenical, som virker i tarmen og ikke i hjernen son jannes - de virker ved at hæmme optagelsen af fedtet fra maden ligesom den nye pille "alli" der lige er kommet i handlen.

de er møgdyre ( mener at det er ca 750 pr mrd) og virkningen er middel , hun tager ikke på mere men taber sig meget, meget langsom - hun kunne sikkert tabe sig ligeså langsomt/hurtigt uden dem men de hjælper hende "psykisk" til at passe på - en slags fedt-antabus kalder de dem også.

• #7   12. maj 2009 Erik: Therma power indeholder effedrin og effedrin er kommet på den danske doping/narko liste og de er i den grad ulovlige i Danmark.

De er også for noget tid tilbage blevet ulovlige i Sverige og USA er også enten ved at gøre dem ulovlige, hvis ikke de allerede har gjort det.

Her er et svar inde fra netdoktor.dk

'Therma Power' er et præparat, der indeholder efedrin 8%, coffein, samt nogle andre substanser som chili og ingefær. Therma Power er derfor meget lig de danske slankepiller 'Letigen'. 'Letigen' blev fjernet fra markedet på grund af usikkerhed om, hvorvidt de kunne give sjældne, men alvorlige, bivirkninger som slagtilfælde og blodpropper.

Præparatet er forbudt i Danmark, EU og i USA. Jeg må derfor kraftigt fraråde, at du tager dem, selvom man måske kan få fat i dem over nettet. Især vil jeg fraråde dig at bruge 'Therma Power' til at tabe dig under en graviditet!

Med venlig hilsen

Arne Astrup

Ernæringsekspert

Så det er altså ikke løgn det Jeanie h slynger ud.....:-)

• #8   12. maj 2009 Erik: det er meget muligt du er glad for dem og at de har det godt med at spise dem, men det ændre altså ikke på at de ikke er lovlige.

• #11   12. maj 2009 erik j er tydeligvis en fake profil.

lad være at hidse jer op tøser, det er bare en der keder sig.

• #12   12. maj 2009 Janne jeg tænkte præcis det samme:-) Helt kuk kuk så meget folk kan kede sig og gide at bruge deres tid på.

• #14   12. maj 2009 heidi - hvordan vil de tjekke det - er den ikke i håndkøb eller har jeg misforstået noget ??
    er det håndkøb kan alle, tykke som tynde jo i princippet bare købe den.....

• #15   12. maj 2009 ....gggggggggggg...........så får man bare en fed en som mig til at købe dem - ligesom dem over 16 køber øl til dem under- det bliver vist svært at administrere smiley

• Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Svar: 11
    #16   20. okt 2013 Slankepiller Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Phen375. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 15 kg.

Kommentér på:
Slankepiller ?

Annonce