{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.899 visninger | Oprettet:

slankepiller {{forumTopicSubject}}

jeg er en ung kvinde på 20 år næsten.
jeg har altid været overvægtig, men nu det bare for meget. jeg er 166-167 høj og vejer omkring 110kg, vil rigtige gerne komme ned på omkring 80-85 kg.

nogen der kan hjælpe mig med at fortælle om hvilke slankepiller der virker, har kikket på denne side men ved ikke om det passer det der står derinde (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankepiller
  • #4   17. apr 2011 Du skal virkelig passe på med sider som den du linker til. De fleste af firmaerne lever af at snyde folk. Du bliver lovet at det er gratis, men pludselig har de sendt dig en masse produkter som du uden at vide det har forpligtet dig til at betale.

Har selv prøvet Alli, og spiser man sundt samtidig, er de en rigtig god hjælp.

• #5   17. apr 2011 de piller i siger hjælper alli, hvor meget kan man tabe sig på ? i en måned?

• #7   17. apr 2011 alli siger hver gang du taber 3 kg er det ene fordi du har spist alli men det er møg dyrt sys helt ærligt du skal gå til lægen og husk det handler ik kun om at sluge en pille det indebærer os sund livstil og motion kan s førtælle dig at jeg tabe mig 19 kg på 42 dage bare ved at lægge min mad om og gå i motiancenter 6 gange om ugen

• #8   17. apr 2011 anne 12 +
    19 kg på 42 dage smiley det er jo vild!!!

spiste du ikke i de 42 dage..

• #9   17. apr 2011 denheldige: min mor har taget de der Corexin og de hjælper overhovedet ikke. Så lad vær med at smid pengene efter dem.

• #10   17. apr 2011 Alli hjalp ikke på mig tabte mig ikke..

• #14   17. apr 2011 jeg har selv lige smidt 12 kio...de sidste baby kilo..jeg drikker nupo, spiser ders barer, spiser frugt og grønt og almindelig aftensmad....tror ikke jeg tør slankepiller

• #17   17. apr 2011 Jeg vil anbefale madlog.dk det er utrolig godt og man kan også spise usundt på den måde uden det bliver overdrevet.. Jeg har brugt madlog.dk siden 13 feb og har tabt mig 8,6 kg. og jeg har spist usundt imens.. Der er også alle mulige sunde opskrifter og en masse gode ting man kan bruge derinde smiley

Held og lykke med det smiley Og husk tro på dig selv smiley

• #19   17. apr 2011 PIA jo selvfølgelig spiste jeg fik frugt 200 g og cornfalks til morgemad et æble til formiddag 300 g salat og 100 g kød til frokost en rugful til eftermiddag og aftens mad og så i motionscenter det giver meget i sær den første mdr

• #20   17. apr 2011 Pernille - Det gjorde jeg skam også ellers ville jeg jo nok have mange bivirkninger som Alli nu kan give... Men de hjalp stadigvæk ikke på mig..

Jeg har noget Nupo liggede hvis nogn vil købe, kan slet ikke få det ned er ved at brække mig når jeg drikker det.. Med jorbærd og chokolade smag - send en BP hvis det har int.

• evy n
    evy n Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Svar: 55
    #22   18. apr 2011 Reductil er rigtig gode. man taber sig meget men du taber dig endnu mere på dem med ny kost og konditions træning. ikke styrketræning. den 1-2 mdr. trust me... har selv været på dem smiley og tager dem gerne igen hvis behovet er der. men husk endelig at drikke en masse vand. smiley
    held og lykke med det :0)

Mvh Evy

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #23   27. jan 2013 Slankepillen Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Kommentér på:
slankepiller

Annonce