{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Dagpleje - Lad det blive i familien? {{forumTopicSubject}}

Nu er det sådan at vi har valgt at Amalie skal gå i Dagpleje når den tid kommer, men nu er det sådan at vi bor i en "lille" by og her bor min søster også, som så er dagplejer. Vi har så snakket meget frem og tilbage om hun skal være vores dagplejemor eller hvordan.

Vi ved jo hvordan hun er overfor børnene.
Vi ved hun har samme principper som os.
Vi vil være trygge ved at aflevere hende der.
Det er nemt for os da det ikke er så langt.

Der imod.
Hvad nu hvis der opstår problemer? (Gør der forhåbentlig ikke)
Hvad nu hvis Amalie fx. er en der ikke vil væk fra mor og far, bliver det så gjort til noget sjovt ved familie kom sammen?? (og alt andet Amalie gør og ikke gør??)
Hun er privat dagplejer og vil det blive et problem, da det er i eget hjem. For når hun er der i pleje må hun jo kun være i en del af huset og når vi er der privat må hun jo være over det hele?!

Hvad ville i vælge og hvorfor?
Vi er ret spilttede ang. det da der er mange fordele, men også nogle ulemper.
Ihh det er ikke nemt hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagpleje - Lad det blive i familien?
  • #1   20. maj 2008 jeg ville helt klart ikke vælge hende..
    Vi har stået i samme problem bortset fra det var tiffanies "farmor". men vi valgte vi heller ville køre ind til byen med hende for tror det ville blive for underligt det andet..
    Men det kan jo godt fungere jeg ville bare ikke kunne..


  • #2   20. maj 2008 Jeg kender en hvor hendes mor var dagplejemor og hun passede sit eget barnebarn og der var der ingen problemer. Han vidste godt hvad han måtte de dage han var i dagpleje og de dage hvor han bare var der med mor...
    Der er da selvfølgelig fordele og ulemper, hvad siger din egen søster til det??


  • #3   20. maj 2008 jeg ville ik vælge hende. tror kun der bliver problemer ud a det. hun kan heller ik finde ud a at dun gerne må være i hele huset når det er privat og når det er udenfor privaten, så må hun ik. og tror os der måske kan blive noget forskel på børnene, fordi hun måske kender vedkommende.

  • #4   20. maj 2008 jeg ville nok heller ikke vælge en i familien. tror det er for tæt på. tror det er bedre at barnet kommer et sted hend hvor der er nye folk

  • #5   20. maj 2008 Jannie H - Hun vil meget gerne tage hende ind og være hos hende.

    Puha ved slet ikke hvad vi vælger, men dejligt at høre andres meninger, det kan altid hjælpe en lidt på vej ;o)

    Heldigvis er der stadig noget tid til hun skal starte :o)


  • #6   20. maj 2008 jeg ville ikke vælge hende. eller jo hvis man kan finde ud af at adskille det at din søster jo er på job og gør et arbejde der og så det private.

  • #7   20. maj 2008 Både min mor og moster er dagpleje, men min skal ikke i dagpleje hos nogen af dem når den tid kommer. Jeg ved at min mor ville gøre forskel på de andre børn og hendes første barnebarn, og ville da ikke have hun sku risikere sit arbejde, hvis der var nogen der fik ondt i røven.

  • #8   20. maj 2008 Jeg ville ikke gøre det. Vi står i samme situation for min mor er også dagplejer og vi har valgt en helt anden gruppe, så min mor og vores barn ikke ses. For folk kan få ondt i røven osv.

    Men igen, hvis din søster kan holde det prof så kan det lade sig gøre. Man skal bare passe på, for hvad tænker de andre forældre.


  • #9   20. maj 2008 Jeg ville nok også vælge en uden for familien, det er s træls hvis der kom nogle problemer og det kunne påvirke familie forholdet..
    men ja det er en svær beslutning for der er jo også helt klart fordele


Kommentér på:
Dagpleje - Lad det blive i familien?

Annonce