{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

altså de hormoner {{forumTopicSubject}}

Jeg har endnu ikke fået mens efter min operation og jeg er ved at blive vanvittig. Jeg har følt mig som en humørsyg teenager den sidste måneds tid. Jeg håber godt nok at det stopper lige så snart jeg får en mens og den skulle gerne komme her indenfor en uge eller to.

Heldigvis er mit udbrud af uren hud forsvundet igen. Nu tuder jeg bare over ingenting, det næste øjeblik er jeg glad. Mit humør svinger bare en tand for meget og når man godt selv kan se problemet.. ej hvor er det dog irriterende, men kan bare ikke styre det.

kender i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  altså de hormoner
  • #1   28. maj 2009 Hmmm, vil sige jeg har humørsvingninger når jeg har min mens. men aldrig i så stort et omfang som du beskriver... Det må være belastende..

Hvordan har du det ellers, efter din abort?

• #2   28. maj 2009 jeg har ikke aboteret. jeg er blevet opereret for graviditet udenfor livmoderen smiley Jamen det går fint med sårene, de heler og det ser okay ud. Det er faktisk det med humørsvingningerne der er værst. Og så selvfølgelig det psykiske i alt det jeg har været igennem, det var virkelig været hårdt! Hver gang jeg ser nogle med små babyer bliver jeg lidt trist. Men vi venter jo bare på at min mens kommer så vi kan forsøge igen..

• #3   28. maj 2009 Nå ja, undskyld, det er også rigtigt! Ja, det psykiske må være virkelig hårdt!! Men det lyder da til at du er på vej ovenpå lige så stille igen

Kommentér på:
altså de hormoner

Annonce