{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.358 visninger | Oprettet:

Ak ja de kære hormoner. {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig død irriteret på min mor xD Og jeg ved da godt det måske er over en lille ting men for fanden..

kort sagt har jeg givet hende et ønske til min fødselsdag i marts.. (tur til fotograf med mine piger) Så siger hun fandme ''jamen så vil jeg også have et billede'' hvortil jeg svare det får hun altså ikke for de her billeder er nogle jeg gerne vil have for mig selv, i min lejlighed og at jeg ikke vil have det samme hængende som dem.

men at jeg har planer om at tage begge piger til fotograf og få et billede til hende og min mormor hvor de sidder sammen.. Men det åbenbart ikke godt nok, for hun vil have sådan et billede og kan hun ikke få det så betaler jeg selv..

Og det ikke fordi jeg ikke kan betale selv, for det gør jeg nemlig bare så (: Er bare mega træt a hun tror hun har samme rettigheder som mig over pigerne, at hun ligefrem stiller betingelser for en fødselsdags gave, og at hun ikke er glad nok for billeder fra en ''almindelig'' fotograf s:

Ej undskyld mit gylle men er jeg bare total forkert på den eller hvad s:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ak ja de kære hormoner.
  • #3   17. nov 2011 hmm ja det synes jeg du er.. kan godt forstå hun gerne ville have en kopi, og hvis det var mig havde hun bare fået det..

  • #4   17. nov 2011 JEG FORSTÅR DIG!
    Jeg sys det er drønirriterende at hver gang jeg har taget billeder af Ea kan jeg finde dem i mine svigerforældres hjem smiley


  • #6   17. nov 2011 Jeg er på mange områder ligeglad, og min mor har mange a de samme billeder som jeg har a Nena.. men lige de her er nogle jeg gerne vil have for mig selv, som en oplevelse jeg får med mine piger.. Og så synes jeg sku det træls hun ikke bare kan respektere det s:

    Billederne er ikke engang taget endnu, og jeg havde i forvejen planlagt de skulle have taget et billede sammen.. Og det pludselig ikke godt nok s:

    Kan godt være jeg er sippet, og kan godt være det forkert a mig.
    Men det mine piger, og jeg synes det så lamt hun stiller en betingelse for det..

    Jeg ER stolt a mine piger, samt glad for hun er glad for dem.. Men jeg kan bare ikke se hvorfor det er så vigtigt hun skal have præcis de billeder ?


  • #7   17. nov 2011 Tania..

    Min mor må have 1.000.000 billeder a mine børn hængende hvis det er det hun vil.. Nena hænger hos min mor, mormor, moster, Lillebror, og min mormors lillebror smiley

    jeg skriver også der er planlagt tur til en ''almindelig'' fotograf hvor der skal tages billeder a dem sammen til mor og mormor..

    Men lige de her billeder er nogle billeder JEG bare gerne vil have.. Som en oplevelse jeg har med mine børn, og som kan beundres i mit hjem som det eneste sted (:


  • #9   17. nov 2011 Tania..

    Det ved jeg ikke (:
    Jeg har et rigtig godt forhold til min mor, og elsker hende meget..
    men nogle ting vil man gerne beholde selv ? Jeg beholdte også den første ting Nena kom hjem fra Vuggestue med selv, selvom min mor sikkert gerne ville have den ? Sådan er vi jo forskellige.. (:

    Som sagt er det ikke fordi hun ikke må få billeder a mine børn. Jeg vil endda gøre mig umage med hun får nogle fantastiske billeder a dem (: Men lige de her er nogle jeg gerne vil have for mig selv, og det burde hun respektere så (: Det har hverken noget med godt eller dårligt forhold til hende at gøre.. (: Det jo ikke kun hende det gælder for, men hele familien de billeder skal tages TIL mig, ikke til alle andre (:


  • #10   17. nov 2011 Heidi..

    Er glad for jeg ikke er den eneste (:


  • #12   17. nov 2011 Sofie..

    Tak er glad for du kan sætte dig ind i hvordan jeg har det, for som du selv siger er det jo en ting til mig, og ikke til alle andre.. Og jeg tilbyder dem jo endda noget andet.. som stadig bliver et hammer godt billede a mine piger, og så har jeg svært ved at forstå hvorfor det ikke er godt nok s:

    Tania..
    Men det har IKKE noget med min forhold til min familie at gøre.. Det falder også mig naturligt de har billeder a mine børn, samt deler oplevelser sammen med mig, min mor var med til sommerfest i vs, min mormor skal med på julestue.. Jeg har endnu ikke været alene til scanning selvom jeg bliver scannet ofte ? Så det ikke fordi jeg ikke vil dele noget som helst med dem, eller at jeg ikke har et godt forhold til dem..
    Det fordi de her er noget jeg gerne vil have til MIG SELV ? det vel ikke forkert, du har sikkert også noget du gerne vil have for dig selv (: Det tror jeg alle har s: Jeg deler i forvejen mere eller mindre alt med dem, har jeg noget jamen så ber min mor om det og får det.. hvorfor er det så forkert jeg gerne vil have den ene ting for mig selv (:


  • #13   17. nov 2011 Ja det synes jeg du er :o)

    Men vi er alle forskellige, så synes du ikke de skal ha billederne, så er det sådan det er.


  • #14   17. nov 2011 Stephanie..

    Har du ikke noget med dit barn, som du bare gerne vil have for jer selv ? (:


  • #15   17. nov 2011 Jo jeg synes jeg har mange ting - men et billed er ikke et af dem. Du spurgte selv og jeg svarede bare ;o) Som sagt så er vi alle forskellige.

    Nu har jeg selv et super lækkert kamera og tager MANGE billeder, jeg er glad for folk vil have det hængende i deres hjem :o)


  • #17   17. nov 2011 Min point er bare at i har også ting i deler med jeres børn, som et ''minde'' eller hvad i vil kalde det (: Det er måske ting som jeg uden problemer ville dele med min familie, men de her billeder er noget jeg gerne vil have for ''mig selv'' det jo ikke mere forkert end det i har for jer selv med jeres børn (:

    Jeg siger ikke i skal være enige med mig, eller forstå hvorfor billeder kan betyde så meget for mig (eller hvad man kan sige) Men måske at i skal prøve og tænke hvis jeres familie pressede vild på for at få del i det i HELST vil have med jeres børn alene ? (:


  • #18   17. nov 2011 Jeg er også glad for de vil have billeder a mine børn, det skriver jeg også længere oppe.. Men lige de her vil jeg gerne have for mig selv, og derfor tilbyder jeg dem et alternativ ved en anden fotograf (:

  • #20   18. nov 2011 Haha, hvor er du sød Nadiaa!!
    Det virkelig utroligt, hvad man blir irriteret over når man er gravid smiley


  • #21   18. nov 2011 Stephanie..

    Jae idag har hormonerne lagt sig lidt så ikke sådan det går mig direkte på mere. Men min mening er nu stadig den samme, og synes de må tage til takke med jeg overhovedet vil bruge penge på at få pigerne til fotograf for deres skyld (:


Kommentér på:
Ak ja de kære hormoner.

Annonce