{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.879 visninger | Oprettet:

Blå allomin eller Nan 1? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Nu vil min bettefis ikke amme, så jeg malker ud til ham. Men der går ikke længe så kan jeg ikke følge med mere, og han skal på erstatning. Men hvilken??? Blå allomin eller Nan 1??? De ligner jo hinanden, og koster det samme, men hvad er jeres erfaringer???

Hilsen Luise og Caspian!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blå allomin eller Nan 1?
  • #1   28. maj 2009 Alfa fik forstoppelse af blå allomin. Vi måtte bruge 3 procent laktolose og alligevel havde hun svært ved at fordøje det og gylpede voldsomt,. vores sundhedes plejerske fortalte så at mange børn havde nemere ved at førdøje nan 1, så den skiftede vi til. nu fungerer maven med kun 1 procent laktulose og hun gylper normalt.

  • #2   28. maj 2009 Ida fik allomin 1 til at starte med... og får nu allomin 2... Hun får frygtelig ondt i maven af nan 1 & 2.... Tror du ska prøve dig frem da det ka være forskelligt fra barn til barn.. bare et godt råd.

  • #3   28. maj 2009 altså det er forskelligt hvordan det virker på børn..
    Med michela brugte jeg nan havde kun prøvet nan og det gik fint.
    men til nicklas startede jeg med nan men han gylpede mega meget så det stod ud af næsen, fik forstoppelse og var sulten efter 1½ time.. så gik vi over til allomin og han spiser nu hver 3 time, sover 4-5 timer om natten, gylper en del mindre og ingen forstoppelse..
    Så prøv jer frem du kan ik få rod her inde til havd du skal bruge desværre.


  • #4   28. maj 2009 Okay! Tak for rådene! Tror jeg starter med at prøve Nan 1 så! Det er sku svært synes jeg. Var egentlig ude efter hvilken jeg skulle starte på, for umiddelbart er der jo ingen forskel, indhold og pris er nogenlunde det samme....

  • #5   28. maj 2009 Du har os mulighed for at købe nutrimigen.. Det er rigtig godt, samtidig med at det ikke ødelægger maven på samme måde som med Nan og så forbygger det allergi.. Det er lidt dyrt, men det er helt sikkert det hver:-)

  • #6   28. maj 2009 nutramigen er mælkefri pulver og koster 199 ,- og der er ikke andet end til et par dage, jeg bruger grøn allomin og det holder lille pigens mave igang . smiley

  • #7   28. maj 2009 Jeg gav Sofie Nan 1, og en enkelt flaske grøn alomin og hun havde ingen problemer med maven...

  • #8   28. maj 2009 Vil lige sige at Nutramigen IKKE er noget man bare giver dem da det er et produkt til allergi børn og ikke bare noget man giver sunde børn fordi man tror det er bedre. Der er en grund til at man skal have recept for at få tilskuddet til det for det er dyrt og ikke bare til hvem som helst. Kan bestemt ikke anbefale Nutramigen medmindre dit barn er allrgi disponeret :S

    Vi har fået af vide af flere forskellige sp'er at Nan 1 er det bedste og også det vores børnelæge idag sagde vi skulle skifte til efter 4 mdr på modermælk og nutramigen smiley


  • #9   28. maj 2009 Vi fik at vide det var meget forskelligt hvad der blev anbefalet, og det kom lidt an på hvor i landet man boede om sp anbefalede allomin eller nan. Vi bruger allomin og det har han fungeret rigtig godt på. Der har ingen problemer været med maven, og han tager fint på.

Kommentér på:
Blå allomin eller Nan 1?

Annonce