{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.783 visninger | Oprettet:

Min søn laver mærkelige lyde {{forumTopicSubject}}

Han har her på det sidste lavet mærkelige lyde som om han er ved at blive kvalt.
Som om han ikke kan få vejret ordentligt. og nogle gange bliver hans vejrtrækning hurtig og andre gange langsomt hvor han så indimellem tager dybe indåndinger...? Bliver helt bange når han laver sådan nogle lyde når han sover eller spiser. Han får også rigtig tit mme galt i halsen.... Er det normalt eller hva kan det være... Skal til lægen imorgen men er bare så bekymret...

God nat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min søn laver mærkelige lyde
  • #1   8. jul 2009 var det ikke dig der lavede indlæg sidste nat os ? hvor han var ved og bli kvalt ???

  • #2   8. jul 2009 Jo det var det desværre smiley

    Er bare blevet så urolig efter den episode...


  • #5   8. jul 2009 Så er vi tilbage efter en lang nat på Rigshospitalet..
    Vi tog afsted fordi Mikail vågnede op fra sin dejlige søvn med en hiven efter vejret og hosten. Lægerne har fundet ud af at hans ekstra blodkar( som man har som foster ) ikke er lukket sammen indnu. Tror det var blodkar ivertfald. Og fordi den ikke er lukket endnu cirkulerer blodet også ind der. Og det gør han trækker vejret rimelig hurtigt og nogle gange hiver efter vejret.. Vi har fået at vide at det normalt vil lukke lige efter fødslen, men få gange kan tage lidt længere tid. Vi skal til kontrol om 6 mdr, hvor vi håber på at den er lukket helt. Ligenu er chancen for at det bliver værere 20%. Så var der alligevel noget galt med vores søn som vi mente, men som Bispebjerg ikke mente...

    Men tak for alle jeres svar tusind tak..
    god dag
    Funda


Kommentér på:
Min søn laver mærkelige lyde

Annonce