{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

jeg er simpelthen så vred! {{forumTopicSubject}}

min datter karen, på 1 år går i dagpleje hos den sødeste dame; Else normalt. men Else skal jo have ferie og skal indimellem afspadsere og deslige. det kan jeg på alle måder sagtens unde Else.

meeeen gæste dagplejen er en prøvelse, generelt bryder jeg mig ikke om hende. hun har været der en enkelt uge tidligere, og skulle så være der nu i 14 dage. når jeg henter hende er hun sulten, møgbeskidt i hovedet ög på fingrene. madrester, snot og sådan nogle ting der helt naturligt ville forsvinde ved lige at mule hende med en klud når hun har spist. bleen er gennem tisset og aflevering og afhentning foregår mere eller mindre ude på fortorvel, jeg ved med andre ord intet om hvordan der ser ud hvor hun spiser, sover og leger imens hun er der. men idag tog hun sgu toppen!

vi ankommer som vi gør hver morgen ca kl 10. og ingen er hjemme. ingen dagplejemor, ingen børn. jeg kigger i haven, ingen. kigger rundt om huset. ingen. tænker at jeg måske ikke lige har fanget besked om at de er gået i legestue, kører der hen. alle døre låste, ingen dagplejemor og ingen børn. triller lige så stlle rundt i kvarteret for at se om de er gået en lille tur. ingen dagplejemor, ingen børn. ingen opringning, ingen sms ingen seddel på døren. INTET

jeg ringer og spørger på kommunen hvad jeg skal gøre, de synes vi skal vente der til hun kommer. noksen om jeg vil! jeg vil have en ny gæste dagplejemor, og det aldeles omgående!

hvordan skulle jeg kunne have tillid til ovenstående gæste dagplejemor nu?

jeg er så vred jeg mangler ord


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er simpelthen så vred!
  • #1   4. aug 2009 jesus bare det dit barn er beskidt når du henter havde fået mig til at skide små grønne hidsige nisser

  • #3   4. aug 2009 kan godt følge dig i det du skriver og du skriver at du aflever hende ved en 10 tiden,, det var godt nok sent sys jeg her i den kommune jeg bor i SKAL børne være afleveret inden kl 9 ellers har dagplejemoren sin fulde ret til at gå en tur uden at ringe/skrive..

  • #4   4. aug 2009 ingelinas mor-> det sagde de så også nede på kommunen da jeg ringede, men det havde jo været en farlig god idé om nogen havde fortalt mig det på et tidligere tidspunkt! det anede jeg intet om, og her hjemme plejer vi at holde hyggemorgen hver morgen. vi står op kl 8 og hygger os til vi er færdige, og så plejer hun at komme i dagpleje. det er vores egen Else dagplejemor stor fortaler for. hun synes det er alletiders at vi ikke stresser og jager om morgenen men har tid til at spise hyggeligt, lege og komme i tøjet uden det skal gå stærkt så længe vi har muligheden for det

  • #5   4. aug 2009 Min niece har også været i gæstepleje, der kom hun tit hjem med mad i håret og hoved, og med en ble der ikke var skiftet, som regel havde hun lavet det store.

  • #6   4. aug 2009 ÅHHHHH gud for satan da.... hvor er det pisse ærgeligt vi bor så langt fra hinanden, for jeg her hjemme resten af denne uge, og skal vist kun noget mandag i næste uge, det står lidt uklart... så havde jeg sku gerne taget søde karen...

    Uanset hvad, så det sku ikk iorden... jeg var blevet tosset hvis jeg havde hentet Noah beskidt, og gennemtisset... selvfølgelig må han gerne blive beskidt i form af leg på legepladser med videre.... men med mad rester og snot... armen altså....


  • #7   4. aug 2009 janne.. det har min dagplejemor også altid fortalt mig at vi skulle bare hygge så meget vi nu kunne om morgen inden vi tog afsted, men når hun skulle i gæste dp skulle vi være der inde kl 9..

  • #8   4. aug 2009 jeg ville ønske jeg havde vidst at de åbenbart SKAL være kl 9. (hvis det selvfølgelig gælder alle kommuner)

    ja skidt da med om de her beskidte fra at have leget i sandkassen og givet den gas på græsplænen og har grønne knæ og alt det der. det hører jo leg og barndom til. det er mere mad og snot og kikse rester i hoved og hår og ned af nakken jeg står af på

    der skal være rimelighed jo

    da jeg hentede hende igår var hendes ble så tisset at man kunne se den var helt tyk uden på bukserne så jeg skiftede hende på bagsædet af bilen inden vi kærte hjem


  • #9   4. aug 2009 jeg har FORLANGT en anden gæstedagpleje omgående.

    vi skal besøge hende i eftermiddag og imorgen

    så kan hun være der et par timer torsdag


  • #10   4. aug 2009 Janne - som sagt, så må han heller end gerne være beskidt... jeg er udrystet med en vaskemaskine, så vi vasker bare en ekstra gang hvis det er, men som du synes jeg heller ikk snot, kikserester eller mad rester for den sags skyld høre hjemme i hovedet på børnene.... slet ikk faktisk...

    Håber hende den anden gæstedagplejer er bedre end hende du har nu.....


  • #11   4. aug 2009 Det ville jeg slet ik finde mig i..
    Ville klage SÅ meget over sådan en dagplejer..
    AD, kan ikk tage beskidte børn og går meget op i at de får tørret næsten tit og ofte når den løber, de bliver tørret når de har spist og deres bleer bliver aldrig sådan...


  • #12   4. aug 2009 hellere et beskidt barn der oplever noget end et rent der bare sidder....og sidder.....

    At de "tillader" at gå kl. 9 kan ikke hidse mig op, sådan er kotumen også i vores kommune, du kunne jo selv have gjort dagplejeren opmærksom på at du aflevere midt på formiddagen, det er vel mindst ligeså urimeleigt at 3-4 andre børn går glip af diverse ture ud af huset fordi et enkelt kommer meget sent.


  • #13   4. aug 2009 Bonni - ja, mit barn må heller end gerne være fyldt med græspletter, mudder, og snavn, men snot, kikserester og madrester synes jeg er almendelig pli at fjerne synes jeg...

  • #14   4. aug 2009 bonnie

    karen kommer klokken 10 hver evig eneste dag. så det har næppe været en overraskelse


  • #15   4. aug 2009 Synes nu stadigvæk at hvis man ser bort fra det med tiden at det er noget svineri Karen har snot, madrester kikserester etc i hovedet håret what ever når hun bliver hentet... jeg har en gang oplevet Noah havde lidt leverpostej i håret, og min dp'er blev simpelthen så flov, at hun havde overset det... men det er hvad der sker... og det var ikke slet overhovedet meget...

Kommentér på:
jeg er simpelthen så vred!

Annonce