jeg er simpelthen så vred! {{forumTopicSubject}}
min datter karen, på 1 år går i dagpleje hos den sødeste dame; Else normalt. men Else skal jo have ferie og skal indimellem afspadsere og deslige. det kan jeg på alle måder sagtens unde Else.
meeeen gæste dagplejen er en prøvelse, generelt bryder jeg mig ikke om hende. hun har været der en enkelt uge tidligere, og skulle så være der nu i 14 dage. når jeg henter hende er hun sulten, møgbeskidt i hovedet ög på fingrene. madrester, snot og sådan nogle ting der helt naturligt ville forsvinde ved lige at mule hende med en klud når hun har spist. bleen er gennem tisset og aflevering og afhentning foregår mere eller mindre ude på fortorvel, jeg ved med andre ord intet om hvordan der ser ud hvor hun spiser, sover og leger imens hun er der. men idag tog hun sgu toppen!
vi ankommer som vi gør hver morgen ca kl 10. og ingen er hjemme. ingen dagplejemor, ingen børn. jeg kigger i haven, ingen. kigger rundt om huset. ingen. tænker at jeg måske ikke lige har fanget besked om at de er gået i legestue, kører der hen. alle døre låste, ingen dagplejemor og ingen børn. triller lige så stlle rundt i kvarteret for at se om de er gået en lille tur. ingen dagplejemor, ingen børn. ingen opringning, ingen sms ingen seddel på døren. INTET
jeg ringer og spørger på kommunen hvad jeg skal gøre, de synes vi skal vente der til hun kommer. noksen om jeg vil! jeg vil have en ny gæste dagplejemor, og det aldeles omgående!
hvordan skulle jeg kunne have tillid til ovenstående gæste dagplejemor nu?
jeg er så vred jeg mangler ord
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 35 Babyer: 1 Emner: 68 Svar: 501
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Uanset hvad, så det sku ikk iorden... jeg var blevet tosset hvis jeg havde hentet Noah beskidt, og gennemtisset... selvfølgelig må han gerne blive beskidt i form af leg på legepladser med videre.... men med mad rester og snot... armen altså....
maj 2008
Følger: 35 Følgere: 35 Babyer: 1 Emner: 68 Svar: 501
mar 2008
ja skidt da med om de her beskidte fra at have leget i sandkassen og givet den gas på græsplænen og har grønne knæ og alt det der. det hører jo leg og barndom til. det er mere mad og snot og kikse rester i hoved og hår og ned af nakken jeg står af på
der skal være rimelighed jo
da jeg hentede hende igår var hendes ble så tisset at man kunne se den var helt tyk uden på bukserne så jeg skiftede hende på bagsædet af bilen inden vi kærte hjem
mar 2008
vi skal besøge hende i eftermiddag og imorgen
så kan hun være der et par timer torsdag
mar 2008
Håber hende den anden gæstedagplejer er bedre end hende du har nu.....
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 359
Ville klage SÅ meget over sådan en dagplejer..
AD, kan ikk tage beskidte børn og går meget op i at de får tørret næsten tit og ofte når den løber, de bliver tørret når de har spist og deres bleer bliver aldrig sådan...
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
At de "tillader" at gå kl. 9 kan ikke hidse mig op, sådan er kotumen også i vores kommune, du kunne jo selv have gjort dagplejeren opmærksom på at du aflevere midt på formiddagen, det er vel mindst ligeså urimeleigt at 3-4 andre børn går glip af diverse ture ud af huset fordi et enkelt kommer meget sent.
mar 2008
mar 2008
karen kommer klokken 10 hver evig eneste dag. så det har næppe været en overraskelse
mar 2008
jeg er simpelthen så vred!