{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Vågner konstant 6 mdr {{forumTopicSubject}}

Ja de sidste par dage har min datter sovet helt anderledes.

Jeg har puttet hende, men hun vågner konstant hver halve time fordi hun har vendt sig om på maven, og når hun gør det ligger hun ikke hovedet ned og sover videre, så løfter hun det og ligger og græder. Hun kan sagtens vende sig tilbage igen men gør det ikke. I det hele taget forstår jeg ikke hvorfor hun er begyndt at sove SÅ uroligt som hun er. Hun sparker med benene og vender sig om på siden og maven hele tiden, så jeg kan rende og vende hende tilbage igen og give hende sutten og så sover hun også omgående.

Hun får 1 flaske modermælkserstatning kl. ca 3 om natten.

Hvad kan jeg gøre? hun har ellers sovet så fint førhen men nu vælter hun rundt og ofte når jeg rejser mig for at vende hende om på ryggen igen sparker hun benet over for at vende sig på maven igen, men bliver ked når det sker. Men hvorfor gør hun det så når hun jo helst vil ligge på ryggen? Hvorfor er hun begyndt på det? det er hele tiden hun vender sig så må ligge dynen for, så hun kun kan komme op på siden men det virker kun midlertidigt.

og hvad kan jeg gøre så hun kommer til at sove normalt igen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vågner konstant 6 mdr
  • #1   19. aug 2009 Er du sikker på at hun er ordenlig mæt ?
    Tænkte på mht aftensmaden, hvad består det af ?

• #2   19. aug 2009 åhh Jeannie jeg har præcis samme problem med ELias - det er sååå irreterende, og synd for ham, han kravler også i søvne og når han når hovedgærdet vågner han sååå jeg lytter lige med her, er ved at være temmelig træt efter sådanne 10 nætter

• #3   19. aug 2009 Sådan er Jessica oss hver nat efterhånden og det har været sådan i ca. 1 mdr nu og jeg er total smadret . Så igår kunne jeg bare ikke holde til at jeg ikke fik min søvn , så jeg hentede barnevognskalechen (staves?) og lagde hende der i og der var ingenting med hende hele natten , hun sov fra 23-07 . DEJLIGT !
    Jeg har fået sådan en ide om at tremmesengen er for "stor" til hende smiley Men det var go med en ordentlig nat's søvn smiley

• #4   19. aug 2009 Lucas gjorde NØJAGTIGT det samme, da han begyndte at kunne møvre sig rundt.
    Han ormede sig afsted rundt i den KÆMPE tremmeseng hele tiden, og stoppede først, når han gongede hovedet i en af siderne osv.
    Vi prøvede at lægge en skumgummi-kile i sengen, så den blev lidt mindre, men dét var han blevet for gammel til. Så kom han bare i kambolage med kilen og lå og vrælede over dét!!!

Vi tog en gammel barnevogns-sele og lagde i, og BUM, så var der ro på bebsen.

De kan jo stadig flytte på sig og ændre stilling, men "får hjælp" til at forblive rolige.

• #5   19. aug 2009 Jeg tror også det er en periode de skal igennem. De kloge siger jo at når de tilegner sig en ny færdighed vågner de tit om natten og vil afprøve den, op til flere gange! Så der er nok ikk meget andet at gøre end at vente på det går over igen.
    Selvf også en mulighed med barnevognsselen. Eller hvis man har en stor ammepude, at bruge den til at gøre tremmesengen mindre.
    Nu er min dreng ikk helt SÅ fysisk aktiv smiley Han har fundet ud af at trille fra ryg til mave og så er det nok for ham, så gider han ikke bruge mere krudt på det smiley Så han sover roligt hele natten.

• #6   19. aug 2009 det skal nok gå over igen, Nicklas gjorde det samme da han var 6 måneder. Nu er han 7mdr og er holdt op med det igen. Der er dog stadig enkelte nætter hvor jeg lige må ind og vende ham.

• #7   19. aug 2009 isabella gør det også den første gang hun gjorde det lod jeg hende ligge lidt dig gav jeg hende sutten smiley men hun græd nu heller ik så øffede hun lidt rundt, men vendte sig på siden og sov, men det skal nok komme hun skal jo bare lærer at man godt kan sove på maven smiley det gør isabella tit smiley

• #8   19. aug 2009 Ina dejligt med lidt håb:-) vi håber du har ret

• #9   19. aug 2009 Det krydser jeg fingre for at jeg har :o)

• #10   19. aug 2009 Gud hvor skønt at I siger at det bare er en periode!

Ja hun sover også næsten hele tiden på siden, og når jeg putter hende vender hun sig også omgående på siden, men vil bare også om på maven.
    Hun falder også i søvn på maven enkelte gange men det er ikke særlig tit.
    Men det er nok fordi hun møffer sig sådan fremad som hun gør, for når jeg skal over og vende hende ligger hun på alle mulige mærkelige måder og gerne i den modsatte ende.

Men tak for håbet! Så er det ikke så slemt alligevel

Hun får mos til aftensmad og lidt flaske vil hun gerne have nogen gange til at sove på. Så tror ikke hun er sulten for der går 6 timers tid inden hun beder om mad igen.

Kommentér på:
Vågner konstant 6 mdr

Annonce