20. maj 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 276
Hjælp til putning... {{forumTopicSubject}}
Min datter er 8 1/2 mdr og har altid sovet lige siden hun blev puttet i seng, men men men de sidste par dage har hu bare ikke ville falde i søvn selvom hun er rigtig træt og har fået sin flaske osv. Hun ligger og små græder og er utilfreds og når jeg så kommer ind og giver hun sutten bliver hun glad, men når jeg så vender mig om og går bliver hun ulykkelig.
Da jeg aldrig har prøvet det før ved jeg ikke mine levende råd. Hun er jo som sagt mega træt og i går tog jeg hende op og sad lidt med hende hvor hun faldt i søvn, men når jeg så lagde hende ned igen blev hun ked af det.
Jeg tog hende med ned i stuen igår fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre, men det er jo ikke holdbart i længden at tage hende op da hun jo skal sove. Hun sov først kl. 22 i går hvor hun plejer at komme i seng ved en 19-20-tiden.
Hvad gør/ har i gjort?
Hilsen Mia.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 5 Svar: 145
Pøj med det.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 276
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 5 Svar: 145
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
min dreng gør sommetider det samme selvom han også er dødtræt.
Min sengerutine er :
bad, slappe af sammen, finde sutten og hans yndlings bamse, sige :så er det sengtid, bærer ham i seng, putter og kysser og siger godtnat, har en uro jeg lige drejer en omgang og går ud.
som regel sover han lidt efter, men vil han ikke sove, lader jeg ham være dur/ked i ca 5 min før jeg går ind til ham og putter ham ned igen UDEN at sige noget som helst for så griner han og vil op, det gør jeg evt et par gange og trækker evt tiden lidt længere for hver gang..
og det virker, så nu sover han som regel med det samme eller skal lige ha sutten en gang mere. og så sover han til morgen.
han kommer i seng meller 19 og 19.30 og står op 6.20
Hjælp til putning...