{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

mangler min mor {{forumTopicSubject}}

Først jeg vil ikke noget med dette jeg vil bare lige ud med det ........


Men hold op hvor jeg godt kunne bruge min mor nogen gange, har dog en mor men hun er så syg at hun ikke engang ved hvem hun selv er øv, jeg savner bare sådan at hun var en del af min graviditet og med de spørgsmål man havde ville det være rart at ha en mor også nu når han er kommet til verden, man har rigtig mange spørgsmål men kan ikke få svar af hende, nogen gange bliver jeg faktisk sur på hende, men når også at ta mig selv i det mange gange inden jeg bliver rigtig gal, hun tror stadig ikke det er mit barn, hun var ikke på sygehuset, han får aldig en gave som hun har købt for det kan hun heller ikke finde ud af, hans navn kan hun ikke li og siger han hedder Hans, ja jeg syns bare det er så trist og jeg er først blevet meget meget trist efter jeg selv er blevet mor, drømmer tit om, hvor dejligt det ville ha været, hvis vi kunne gå en tur sammen eller bare side og snakke som vi kunne for 10 år siden....... Har så en far der lever hans eget liv, han er sgu også lige glad med hvor vi er henne ...................... ØV ØV møg dag ville ønske jeg havde vores gamle famile ...........Og undskyld for alt mit øv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mangler min mor
  • #1   12. sep 2009 Det er jeg ked af at høre:( at du har det sådan, meen kan godt følge dig...Det må være svært at føle sig så alene på det punkt, man vil jo gerne dele sin glæde af sit barn med sin familie:) Håber du har en god svigerfamilie, og nogle rigtig gode venner:) Det må ikke være let...Du må altid skrive privat til mig, hvis du har brug for at snakke....Kender godt til det humør hvor man bare brug for at snakke;) og ofte med en som slet ikke kender ens historie:) Vær stærk:) Og glæd dig over at du bliver/er en fantastisk mor....

  • #2   12. sep 2009 føler med dig - har også haft en mor som var sådan og jeg brugte rigtig meget tid på at skændes med hende og være ked af det over hendes måde at være på... min mor var også syg og jeg troede ik på det og opsøgte hendes læge og han havde tavshedspligt , men sagde dog, at jeg skulle huske på at selv om det kunne være hårdt at være i hendes selvskab, skulle man være positiv og nyde hver dag man havde sammen.... jeg havde hende i få måneder da hun gik bort pga sygdom.... så få det bedste ud af det med din mor..... og husk at du er en fantastisk mor overfor dit barn.... pøj pøj

  • #4   12. sep 2009 Hej ...
    Jeg kan følge dig så meget og tænker virkelig på hvor ondt det må gøre...
    Husk altid at få de få gode stunder og brug dem positivt..det vil du aldrig fortryde.....
    Jeg er selv helt uden hverken mor eller far..det samme er min kæreste..... vores børn ved ikke hvordan det er at have en " bedste" ..de er ikke så heldige at nogen sommetider tager dem med i zoo.. på ferie... kommer med og ser daginstitutionen osv....
    Jeg nåede lige at vise min første datter til min far da hun var 3 timer gammel .... 4 dage senere døde han ( af druk )......
    Den første gang jeg viste hende frem var til min egen fars begravelse....
    Min mor døde da min største datter var 3 år.... hun var det man kalder kvartals dranker og jeg kan love dig at hvert minut hun var ædru var hun bare verdens bedste mormor.... og min datter husker hende stadig... desværre døde meget pludseligt og jeg fik aldrig fortalt hende at hendes 1 barnebarn virkelig elskede hende smiley
    Min kærestes forældre er begger gået bort før vi fik børn......
    Jeg kan ofte føle mig rigtig misundelig når jeg ser bedste forældrene hente deres børnebørn.... eller ser en bedste gå tur med barnevogn.... hvor jeg dog bare savner at have nogen at fortælle lidt om mine børns første skridt... at smide sutten.. bleen osv..... savner meget at kunne dele det hele med mine forældre ... men sådan skulle det ikke være smiley
    så derfor brug alle de gode tider... sørg for at have bare lidt sammen ... selv om det er svært... ved godt hvor hårdt du må ha det......
    KNUS


Kommentér på:
mangler min mor

Annonce