{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sut ... slut hvornår?
  • #1   12. jun 2008 jeg brugte sut til jeg var 6 år. da jeg skulle starte i skole fik jeg valget mellem min sut eller et penalhus valgte penalhuset men brugte min sut lidt i smug efter.. smiley

  • #3   12. jun 2008 har heller ikk skæve tænder eller noget..

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   12. jun 2008 victoria bliver 2 her den 19 juli. og vi er så småt begyndt at tage sutten fra hende nu. Hun har kun hendes sut når hun skal sove. Og der er det heller ikke altid hun gider at bruge den, og hun har ellers været meget forelsket i hendes sut. Jeg kan ikke huske hvornår jeg selv stoppede med at bruge sut, men har fået fortalt af min far at jeg ikke havde den om dagen fra jeg var omkring de 2 år.

  • #5   12. jun 2008 mikkel smed sutten som 3 årige og har ikke rørt den i over 2 måneder, men her for et par uger siden, begynte han igen og det er svært at sige han ikke må, når lillesøster bruger sut..... men om dagen vil jeg ikke se ham rande rundt med den.....

  • #6   12. jun 2008 Jag har aldrig brugt sut eller sytteflaske... Min mor kunne simpelthen ikke få mig til det. Så blev aldrig passet i mere end et par timer af gangen, for de kunne ikke give mig mad...
    Min søn er 4 måneder og får kun sutten når han skal sove. Han har den aldrig ellers, det kan jeg ikke se nogen grund til at vænde ham til. Og jeg tager den fra ham så hurtigt jeg kan komme til det... Ved ikke noget værre end børn der bare konstant rander rundt med en sut i kæften...


  • #7   12. jun 2008 Vi tog sutten fra begge piger da de var lige omkring de 2 år, og der har ikke været nogle problemer overhovedet med at mangle den.

  • #8   12. jun 2008 min datter stoppede med sin sut da hun var 3år og begyndte i børnehave:)

Kommentér på:
sut ... slut hvornår?

Annonce