{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
877 visninger | Oprettet:

Ondt i maven 2.del {{forumTopicSubject}}

Ringede til lægevagten, han sendte os direkte til vagtlægen på silkeborg sygehus, Lægen der sender os ned til gynækologisk afdeling, som undersøger hende, og scanner hende, Barnet har det fint, (så det selv forførste gang" og der er spræl derinde, meget bevægelse, rigtig god hjertelyd (er lidt over 3cm) men kunne ikk se præcist da det ikk var det vi kiggede efter, Den unge jordemor, tager billederne og går ud efter en mere erfaren jordemor, Som kan fortælle hva det er som gør så ondt,

Det er blod lige over livmoderen som trykker, og det kan give den slags smerter, og blodet kommer fra Moderkagen som vokser og kobler sig på flere og flere blodkar, og nogen brister en smule, Det er ikk noget farligt, men der er en lille risiko på mellem 3 og 5% på at bebsen kan finde på og komme ud,

Men det med blodet i hendes urin, det er ikk synligt, men det kan måles når man kigger i det, og sådan er min kæreste altså født, så det vil være der uanset hvad,

Så ingen blærebetændelse, men blodet som trykker,

Men er bare så glad for selv at ha set den lille inde i maven, og der er godt nok fart på, den er lynhurtig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i maven 2.del
  • #1   6. okt 2009 vi har også været ved lægevagten i dag med ondt i maven og ryggen, de troede det var urinvejsinfektion eller nyerene, det viser sig så at være den lille lort der har kilet sit lille ben fast under mit ribn, hjertelyd og urin fint, ud over en repromande om jeg ikke spiser nok..

  • #2   6. okt 2009 av for den da, Men min kæreste fik tilbud om ophold til det værste er overstået men vi tog hjem, og nu skal hun holde sig i ro, og slappe af, ingen overanstrengelser, som skulle det hele gerne gå i sig selv, ... Man kan desværre ikk tvinge en baby til at blive derinde,

    Så nu er det nussetid den næste uges tid, dog vil hun bløde en smule den næste uge, men ikk ret meget, Men skulle der kommer en masse blod og diverse Ja, så er projekt baby slut, Men der er intet der indikerer at noget somhelst er galt,


  • #3   6. okt 2009 self er der ikke det daniel rolig nu...

  • #4   6. okt 2009 Jeg tager det helt rolig, somsagt så har hun ondt, og får hun mere ondt tager de gerne imod hende igen, men intet viser at der er noget galt og at noget går galt, Men det var bare lige for at sige at lave et slags svar til ont i maven 1.del

  • #5   6. okt 2009 Ja jeg var så skide nervøs og bange, og kunne ikk finde ro, Så jeg ringede til lægevagten, .. og nu krydser jeg alle mine fingre og tæer og tror på det allerbedste, Og imorgen ringer jeg til hendes Chef og fortæller hun holder fri til vi er helt ude af farezonen, .. det tør hun nemlig ikk selv

Kommentér på:
Ondt i maven 2.del

Annonce