{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ik sovet siden kl 10
  • #1   12. okt 2009 Kan godt huske det, sådanne aftener havde vi også nogle stykker af.
    Jeg gav ham mad og gik rundt og vuggede ham på armen i timevis og til sidst overgav han sig....


  • #2   12. okt 2009 tager en dyb indånding og siger til sig selv " det skal nok gå, hun skal nok falde til ro"

    forstår godt du er helt udkørt, husker det så godt fra marcus var mellem 5 og 10 uger, han sov nærmest ikke om dagen...
    men det gik over, tålmodighed er vist den eneste løsning ;o/ hvis altså ikke hun virker til at være skidt..


  • #3   12. okt 2009 Bianca.. Hvordan så dagene ellers ud med en på 3 uger?? tænker på rutiner og sådan?? Kan ikke finde ud af om vores dage er for løse, ja hvis du forstår smiley Men det er svært at have faste rutiner med sådan en lille en men måske bedre??

  • #4   12. okt 2009 ja jeg føler faktisk nu at vores aftener var for løse som du skriver. Vi havde tit de der aftener hvor alting var tilfældigt og drengen skreg af overtræthed fordi det hele gik i fisk med søvn. (han havde også kolik om natten så vi havde meget urolige første 4 uger)
    Men da kolikken var slut besluttede jeg at nu skulle der altså rutiner på døgnet! Gad ikke det der hyleri om aftenen.
    Vi gjorde alt vi kunne for at få ham til at sove på de samme tidspunkter hver dag og når kl var 19 tog jeg ham ud på puslebordet og gav ham en god gang massage og ligesom "fik ham ned". Kl 20 gik vi op i hans værelse og gav ham nat flaske og lagde ham i seng.
    Det sammer HVER eneste aften! Gik kun 1 uge, så vidste han at han skulle sove og det gav meget bedre rytme om dagen også.

    Folk har nok læst det før jeg har skrevet: Men jeg prøvede at følge bogen "Sov igennem uden gråd", den giver gode foreslag til døgnrytmer til børn i alle aldre, hvad de kan/skal i forhold til deres alder. Den er fantastisk og hun skriver så let læseligt. Jeg prøvede at følge den og jeg vil vædde med det var derfor det hele gik så nemt.
    Nu er han 9½ måned og vi har stadig det samme putteritual, den er sikker hver aften.

    Men selvfølgelig kan det være svært at få helt nye små babyer til at falde ind i en rytme men min overbevisning er at det aldrig er for tidligt at begynde, barnet føler også mere ro, når der er rytme i døgnet og det hele går meget lettere når de finder ud af hvad der skal ske i løbet af dagen /aftenen.

    Det er meget frustrerende med sådan en overtræt (skrige) unge. Husker det kun alt for godt.
    Håber ikke det blev alt for rodet smiley


  • #5   12. okt 2009 åhh min datter bliver 4 uger idag og hun har ikke sovet siden kl 12 idag hun skriger og skriger fordi hun er så træt, men hun overgiver sig ikke og vil ikke sove.. :-S

  • #6   13. okt 2009 min lille pige er 5 uger og hun skriger konstant og har gjort det i nogle uger og det er som regl hver aften og prøver med alt mad og gå rundt og vugge al ting, og igår og idag hr været rigtig slem hun ville kun sove på vores maver og kun i 5 min af gangen og ville spise hele tiden det er virkelig så hårdt og håber det snart går over også for jeres små

  • #7   13. okt 2009 Jeg havde heldigvis kun det problem 1 eller 2 gange.. Men der hjalp det en del at give hende kamillethe med en lille smule sukker i... Det fik hende til at falde til ro... Ved ikk om det måske kunne hjælpe på din

  • #8   13. okt 2009 jeg har også læst "sov igennem uden gråd", totalt god bog:-)
    der kan jo være mange ting, der driller sådan en lille baby, vores nr to var utrolig urolig, fordi han havde noget siddende i klemme i nakken. Det hjalp med en kiropraktor.
    Men hvis man fornemmer, at det mest handler om, at babyen bliver overtræt, må bedste råd næsten være at putte dem i tide.. ved første tegn på træthed, gnidden øjne, gab osv, så er det ud i barnevognen.. og hvis man har samme ritual hver gang, finder de hurtigt ud af, at det betyder sove. Vores første er et vinterbarn, hue og handsker på, så kom hun i slee bee posen. Mens jeg så lige tog overtøj på, var hun allerede væk, hun vidste, at det ritual betød sove:-)
    held og lykke..


  • #9   13. okt 2009 JEg havde nøjagtig de samme timer som jer alle med gråd og jeg kunne hive håret ud af hovedet på mig selv, for uanset hvad jeg forsøgte at gøre for min søn så var han ulykkelig. Efter 6 uger fik jeg nok og tog ham med til zoneterapi. efter 2 behandlinger af en time, var det ovre, og nu har jeg en super glad dreng. jeg gav i alt 400 kr for de to behandlinger, så det er jo ikke dyrt hvis det hjælper.

Kommentér på:
ik sovet siden kl 10

Annonce